۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

سیرک ایران فضله و دوستانش

فرومايگي ، انسان را به فلاکت و رذالت ميکشد. حتي اگر باهوشترين و خردمند ترين انسان روي زمين باشد. حتي اگر مثل سروش ، آب حوضي تباشد و واقعا علم فلسفه و منطق و فقه و اصول و خارج و از ...اين جور حرفهارا هم از بر باشد . چه بيشمارند انسانهاي دانشمند و خردمندي که فرومايه و بي شرافت هستند. اما محال  انسان شريفي را بيابيد که بي خردي و بلاهتش قابل اثبات باشد .بزرگي گفته بود :دواي تو در خودت است و تو نمي‌فهمي و درد تو از خودت است و تو نمي‌بيني......در هر صورت ، عضرائيل همين گوشه و كنارها كمين كرده .
هر لحظه از زندگي را كه انتخاب مي‌كني مي‌تواني تصميم بگيري كه از قبل بهتر باشي. ولي اينكه كدام لحظه را انتخاب مي‌كني خيلي مهم است.
"اشلي بريليان"



برای مشاهده کامل هر 790 کامنت ارائه شده در باب این بحث  میتوانید فایل پی دی اف آن را از این  لینک دانلود کرده و شاهد اراجبف بر آمد از مغز مملو از پهن حضرات فضله پندار باشید.



ببينيد  دو سه راس  بي غيرت و بي  شرافت  مثل  ماشا الله  شکوهي  و علي سيار  و  علي هخامنش  که  همگي در درس  بي   شرفي و پست فطرتي  و دریوزگی شاگرد اول هستند و   حتي اسم مامور  باعث ميشود  به تر تر بيافتند  چگونه جمعي  را سر کار گذاشته  اند  و به  ريششان ميخندند.  يک نفر هم    که از اين يابوها ،  در مورد حرفهايي که ميزنند ، مدرک و دليل  بخواهد..
یا اگر  هم پيدا  شده  يک  بانوي ايراني بوده  که  اين حرامزادگان  پست فطرت  هر توهيني که سزاوار خودشان بوده به ايشان کرده اند و  بقيه  مثل يابو تماشا کرده اند .چنین افـــــرادی نوکران  بی جیره و مواجب ، دشمن دیرینه ایران   هستند  و ملاک  استخدام  در این  ارتش ، رذالت ، فرومایگی و  پسن فطرتی است .  و سربازبانش زمانی متوجه میشوند که سرباز کجا بوده اند  که
  در حال زدن آخرین تیشه به ریشه خوشان  هستند.  .
 به هر حال  خرد وشرافت   مشت نمونه خوار است.  احمقي که اين بحث را به راه انداخته  ( فضله خوکهای محله )  و سي لايک  و اين همه کامنت  چرت و پرتي که اينجا بلغور شده  نمونه اي از سطح   خردوزي و شرافتمندي  مبارزان  دنياي مجازي است
. شخصا  به نظریه ها و تصورات همه احترام میگذارم. اما بعید است  یک انسان عاقل بیابید که بامجموعه ای از موهومات  خیالی ، که هیچ دلیلی برای اثباتش نیست ، عازم افشا و سرنگونی اندیشه ای شود که به باور بیساری پوچ و اخمقانه است و به باور بسیاری دیگر حقیقت محض است و با دلایل گوناگون واقعی و دروغین برایشان اثبات شده و باورش کرده اند.
همینگونه عزیمتهای غیر عاقلانه و نشات گرفته از تهی مغزان بی شرافت ، همان تلفات جانی و مالی بیشمار را به بار می آورد که عده ای احمق ،دروغگو و پست فطرت فقط بلد هستند به خاطرش  اشک تمساح  بریزند وباز هم به جای زدن  خود خر پالانش را بزنند
آخر کجای دنیا برای چهار پایان و چرندگان  وحشی   ، حق دموکراسی قائل میشوند که برخی پست فطرتان چنین انتظاری دارند ؟ و با اصرار خود بر خریتشان ،میخواهند همه ایرانیان را قربانی اهداف جاه طلبانه  و فراتر از قد و قواره  نکبتبار خود کنند. چنین حیوانات بی شرافتي را نه تنها باید  به طویله افکند ، بلکه میباید  نشادور آغشته به زنجفیل را چنان به ماتک گشادشان اماله نمود که درس عبرتی باشد برای نسلهای آینده تا بدانند همه جا،جای جفتک پرانی و زدن زر مفت نیست .  و همیشه نمیشود از زیر تیغ عدالت گریخت .  و یا مثل برخی ماده خوکان دروغگو و پست فطرت که در اوج رذالت و بردگی ادعای آزادگی دارند ، دیگر کسی هوس چاپلوسی و رفتار متملقانه به سرش نزند  و همه را مثل خودش کودن و پست فطرت نپندارد.
 

فراموش نکنیم
تا نباشد چوب تر ،.... فرمان نبرد گاو و خر
مارشال  شکوهي الدنگ   پدري از توي  قورومساق  در خواهم آورد  که مردگانت از  گور به دادخواهي ات  بيايند. منتها اين بار   طوري عمل ميکنم  که مثل دفعات  گذشته  فرصتي براي گوه خوري و التماس  پيدا نکني ......
خاک بر سر  بي غيرتها و فرو مايگاني  که  وجود تو را  دوام میبخشند .



بي  غيرت  دون مایه ای مثل بهزاد رضادوست هم  آتش بيار  معرکه است . همان کاري که  با رفقا  و  هم منقلانش در  شيره کشخانه رنگارنگ   ميکنند. پست  فطرتي و بي شرافتي انسان را  به  فلاکت ميکشد. خاک بر سر کسانی  که فکر میکند میشود از آدم بی شرف انتظار انجام کاری خیر برای میهنش داشت . .

شکوهي  ( که آدم را یاد عتایت الله بهشی در فیلمهای  سیاه و سفید می اندازی )@
اي جاکش و همراهان  جاکــــــــــــــــــشتر  از خودت
منتظر نشادور  آغشته  به  زنجفیل   باش
شخصا  نه ادعای متدین بودن و تقدس دارم  و نه برای تبلیغ  وترویج هیچ دینی  و نه خفه کردن زوزه های  بزمچه هايي مثل ماشالله شکوهي  که شاهد هنرنمايي هايش هستيد   اینجا  هستم. .بلکه برای جر دادن ولی نعمتان مکارشان که خود همین هارا هم فریب داده اند ، مجبور به تحمل این گنداب رذالت و پست فطرتی  هستم. ولي عليرغم  ابنکه  مدعی حقانیت نیستم . اما  طریقه استفاده از "پیف پاف "و در صورت نیاز" چوب گیلاس  مخصوص خرفهم کردن  "را به خوبی بلدم  و در زمان مقتضی چوپوقشان را به صورت مادام العمر چاق خواهم نمود. حالا هرکس به مزاجش خوش نمی آید  انقدر  بگوید  مزدور ، تا مزدورگاهش جر واجر شود







يادتان باشد دموکراسي فقط  براي جوامع  انساني تحقق مي يابد .  والسلام
پاینده و جاوید ایران
Marshal.Rainbow





به سیرک  ایران  فضله  و دوستانش ، خوش آمدید

 Fozoole Mahaleh فضول محله‏ - Wall Photos

عکس 5‏ از 5‏   بازگشت به آلبوم · عکس‌های Fozoole Mahaleh · پروفایل Fozoole Mahaleh|Back to Album

بر روی صورت افراد در عکس کلیک کنید تا به آن‌ها برچسب بزنید.
از Fozoole Mahaleh‏ خواسته خواهد شد که همه‌ی برچسب‌ها را پیش از مشاهده‌ی دیگران تأیید کند.

آنان که به امام غایب و نایب برحقش علی چلاق معتقد نباشند، کافر و محارب الله اند و به جهنم می روند. بهتراست این ۹۹٪ جمعیت جهانی زبان فارسی فرا گیرند که به درستی زبان جهنمیان است. درجهنم دانشگاههای اسلامی بزرگی با اقتباس از متد دکتر جاسبی بر پاشده تا زبان فارسی به مردم آموخته شود.
دوستان و هم میهنان عزیزم، از شما خواهش می کنم یاری فرمایید، این مقاله علمی و اللهی را بخوانید ، حتماً بخوانید.و به کمک فارسی زبانان جهان بیایید که همگی به جهنم می رویم و نباید در آن جا مشکلات زبان داشته باشیم.
بخوانید، بخوانید، بخوانید ، و بازپخش کنید.
شاد و سرفراز، و سربلند ،و پیروز، و جاودان باشید.

آیا زبان اهل بهشت عربی، و زبان اهل جهنم فارسی است؟
http://t.co/AVVIlR6
آنان که به امام غایب و نایب برحقش علی چلاق معتقد نباشند، کافر و محارب الله اند و به جهنم می روند. بهتراست این ۹۹٪ جمعیت جهانی زبان فارسی فرا گیرند که به درستی زبان جهنمیان است. درجهنم دانشگاههای اسلامی بزرگی با اقتباس از متد دکتر جاسبی بر پاشده تا زبان فارسی به مردم آموخته شود. دوستان و هم میهنان عزیزم، از شما خواهش می کنم یاری فرمایید، این مقاله علمی و اللهی را بخوانید ، حتماً بخوانید.و به کمک فارسی زبانان جهان بیایید که همگی به جهنم می رویم و نباید در آن جا مشکلات زبان داشته باشیم. بخوانید، بخوانید، بخوانید ، و بازپخش کنید. شاد و سرفراز، و سربلند ،و پیروز، و جاودان باشید. آیا زبان اهل بهشت عربی، و زبان اهل جهنم فارسی است؟ http://t.co/AVVIlR6
در این نگاره: Shirin Tehrani, 'Tara Di, Maral Arian, Aida Khanoom, Bijan Farhoodi, Naeem Torkian (عکس ها), Bbc Persian (عکس ها), محمدرضا پارسی, Bahar Porian, Elham Binai, Nuri Mirjavadi (عکس ها), Mani Mehrabi (عکس ها), Mahdi Persian, Ali Sayyar (عکس ها), Kambiz Ahmadi, Sara Ashtiany (عکس ها), Laleh Gillani, Mohammad Gonabadi, Parisa Shams, Reza Babazadeh, Jamshid Chalangi, Ahmad Irani (عکس ها), Aida Java, Sany Elnaz S, Tony Safarnia, Anahita Kohan Irani, Cyrus Parsa, Sanaz Ir (عکس ها), Alexis Lily Pedro, Amir Ali (عکس ها), Azita Ghobadi (عکس ها), Atoos Irani (عکس ها), Omid Mahmoudi (عکس ها), Persian Pars (عکس ها), Shahin Bavar (عکس ها), Farahnaz Emadi, Farzaneh Bezan, Kambiz Aryan, Khorshid Forouzan, Parisa Irandust, Afsaneh Souri, -Aazadi Barabari (عکس ها), Shirin Ganjali, Ahmad Moghaddam, Afshin Azizian, Ahmad Batebi, Marshall Shokouhi, Behzad Rezadost (عکس ها)
در نوامبر 17‏ افزوده شد · پسنديدمخوشم نیامد · ديدگاه

  • Sanaz Ir‏ و 40‏ نفر دیگر‏ این را دوست دارند.
  • 50‏ از 629‏

    • Atoos Irani بی‌ مغز‌ترین موجود روی زمین هم می‌تونست بعد این اینهمه کامنت و آزار کسانی که اسمشون تو لیست هست، می‌تونست درک کنه که این بحث به جای نمیرسه و دست از اینهمه خودخواهی‌ برمیداشت تا کسانی که پیغام تگ براشون ارسال میشه، اینهمه اذیت نشن، و پاک کردن اسم از تگ هم باعث نمیشه که کامنت‌ها را دریافت نکنیم، فقط باعث آزاره.
      3 ساعت پیش00:38 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan
      سنگسار
      یک زن که شوهر دار است
      اگر شوهرش دوست ندارد طلاق گرفتن حقش.
      پس آن زن خیانت بکند و بچه دار باشد که فرزند دیگری است و حق حقوق و پرورش شوهر شان بکن خوب است

      ...جواب لازمادامه ...

      3 ساعت پیش00:40 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Marshall Shokouhi
      پرتو آدم نگیرد هر که اسلامی بود
      تربیت این جانور را همچو تعلیم خر است..

      حالا میگه ما زور گوئی می کنیم. خوب پدر بیامرز یک کلمه ما بتو زور گفتیم؟نه گفتیم ؟ من خواهش کردم از دیشب که بابا جان می خواهیم منطقی بجث کنیم.
      دو چبز بدرد بخور از اسلام نام... ببر قربون پفت برم آقای اسکانین گروه پفادامه ...

      3 ساعت پیش00:41 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Ali Hakhamanesh
      سوره مائده آيه 38
      و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه كرده اند
      دستشان را به عنوان كيفرى از جانب خدا ببريد و خداوند توانا و حكيم است

      گفته دست دزد را قطع کنید
      ...قصه حسین کرد شبستری نگفته
      که اگر پیر شدی یا دزدی کلان بود
      چرا قصه میگی ؟
      یعنی اگر پسر بچه ی بالای 12 سال که از مهجوری خارج شده
      از یک مغازه چیزی بدزدد دستش را باید از مچ بزنند

      این عدله ؟ادامه ...

      3 ساعت پیش00:43 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Askanian Groupof Balochistan رضا بابا زاده
      پس قطع کردن دست هم نیست
      3 ساعت پیش00:44 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Marshall Shokouhi باشه آتوس خوشگل اسلامی ما استاپ می کنیم . باشه الهی من مقداری از جگر تو را بخورم.....
      3 ساعت پیش00:44 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Reza Babazadeh جوابتونو بالا علی آقادادند.شما لطفا برید یک دور کامل قرآنو بخونید و بعد بیاید ازش دفاع کنید
      ممنون علی جان
      3 ساعت پیش00:47 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Ali Hakhamanesh
      سوره بقره (ماده گوساله) آيه 223

      زنانتان کشتزار شما هستند
      هرجا که خواهيد به کشتزار خود درآييد
      و براي خويش از پيش چيزي فرستيد و از خدا بترسيد
      ...و بدانيد که به نزد او خواهيد شد. و مومنات را بشارت دهادامه ...

      3 ساعت پیش00:49 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Marshall Shokouhi
      اسکانیان گرو پف، و علی جان و دوستان، آتوس خدا وکیلی این مرتبه راست میگه. ما تمام وقت دیگران را گرفته ایم. بیائید با پیام خصوصی بحث کنیم. حرف حساب را من مثل دل و جیگر تازه می پذیرم... آتوس خوشگله راست میگه فقط این دفعه.

      حالا اسکان پف خلی ولی ...یا شیخ، مرة الثانی تعالی هند......یلا مع اسلامهادامه ...

      3 ساعت پیش00:50 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Marshall Shokouhi
      اسکانیان گرو پف، و علی جان و دوستان، آتوس خدا وکیلی این مرتبه راست میگه. ما تمام وقت دیگران را گرفته ایم. بیائید با پیام خصوصی بحث کنیم. حرف حساب را من مثل دل و جیگر تازه می پذیرم... آتوس خوشگله راست میگه فقط این دفعه.

      حالا اسکان پف خلی ولی ...یا شیخ، مرة الثانی تعالی هند......یلا مع اسلامهادامه ...

      3 ساعت پیش00:50 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Sany Elnaz S ولی من داشتم گوش می کردم.................!!!!!!!!!!!:(الول
      3 ساعت پیش00:51 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Marshall Shokouhi PLEASE GENTLMEN, WE CONCIDER THE SPACE FOR OTHERS TO POST THEIR COMMENTS. I REQUEST FOR TOTALL STOP. I AM AVAILABLE AT MESSAGES BOXES,,,,,,,,WE DEBATE BY MESSAGES
      3 ساعت پیش00:53 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Ali Hakhamanesh مارشال جان خانوم سانی درست میگه
      من تا پشت این مسلمان سنی زاده را به خاک نزنم ولش نمیکنم
      این نمیداند من قرآنو همه سوراخ هایش را حفظم
      3 ساعت پیش00:53 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Askanian Groupof Balochistan خری را ابلی تعلیم می داد .
      برابر صرف کرد ه سعی خود را .اسکانی گفتش ای نادان چه گوی .
      در این سودا بترس از لوم لایم
      نیاموزد بهایل از تو گفتار . تو کناری بیاموز از بهایم
      3 ساعت پیش00:55 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Ali Hakhamanesh
      مسلمانان از خر هم خر ترند
      از آغاز آفرينش بار مي برند

      چو باري فتاده است در بين راه
      بسرعت مي رمند از پي جو و کاه
      ...
      تو کز خريت اين مسلمين ناگهي
      نشايد که در فيس بوک پا نهي

      برو بار مي بر مگو چيست بار
      که جو و علف ناخوري بي کار

      توانا بود هر که اينجا بود
      که در ليست من سيو و پيدا بودادامه ...

      3 ساعت پیش00:56 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Ali Hakhamanesh @ Askanian Groupof Balochistan
      چرا شعر میگی ؟
      جوابت را گرفتی ؟
      دیدی تو حتی نمیتوانی یک خوبی اسلام را به من نشان بدهی ؟

      3 ساعت پیش00:58 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Marshall Shokouhi
      باشه اسکانیان پف.... فعلا برو بخواب و تمومش کن تا فردا که بهتر آماده بشی...نگاه کن دیگران دارند عصبانی می شوند چون ما تمام این صفحه را تصاحب کرده ایم برای خودمان. ضمنا تو از اول هم با توهین آمدی جلو از دبروز و این قانون بحث نیست. نگاه کن به... اولین کمنت هاید و ببین تو منفی جلو آمدی. در هر صورت در این صفحه دیگران هم هستند و من خجالت می کشم که جای کمنت گذاران دیگر را ما سه نفری گرفته ایم...
      بیا تو باکس پیغام بحث کنیم......ادامه ...

      3 ساعت پیش01:02 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Nã Khodã سلام مارشال جان، علی جان، حیف وقتتان نیست که دارین واسه این موضوع تلف می کنید. طرف بدجور مخش بستس. حق هم داره! تا حالا هرچی بهش دادن خونده، نرفته خودش دنبال کتابی که بخونه ببینه حقیقت چیه. حتی نمی تونه احتمال اینو بده که محمد و اسلام و الله و دین! کلا دروغ باشه. ولی ممنون که وقت گذاشتین و این مطالبو نوشتین. امیدوارم دیگران هم استفاده کنن..
      3 ساعت پیش01:04 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan
      علی
      اولا بقول خودت مسلمان نیستی و نه در کشور اسلامی زندگی
      پس تو چه دلچسپی به حفظ کردن قران دارید

      دارید تربیت پرورش یاد می گیرید
      ...برو دنبال کتبی بگزد تا بدانید بت ها را چطور توان درست کردادامه ...

      3 ساعت پیش01:05 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Marshall Shokouhi بچه من رفتم لالا کنم. شب نایت... شما شب نایت خانم آتوس. بابا بلاخره خانم اتوس با یک حرف حسابی بعد از یکسال بنده را متحیر کرد. حرف جساب جواب نداره....ولی بوسه داره....
      3 ساعت پیش01:07 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Reza Babazadeh برای من مساله خیلی داره مساله جالب می شه
      اونی که از اسلام داره دفاع می کنه تو عمرش یک بار ده صفحه از قرانو نخونده اما اونی که خونده و می دونه چی توش نوشته کلشو هم حفظ کرده تا بتونه دهن کسایی مثل شمارو ببنده
      3 ساعت پیش01:07 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Marshall Shokouhi GOOD NIGHT EVERY DOBY,,,,, BYE,,,,,,
      3 ساعت پیش01:07 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan مارشل
      برو تو طاقتش ندارید غیر از زور گوئ

      اذا جاء الحق وضحق الباطل ان الباطل کان ضحوقا
      3 ساعت پیش01:08 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Sany Elnaz S بهترين دين، آن است که شما را به خداوند نزديک‌تر سازد. که از شما آدم بهترى بسازد
      دينى که شما را دل‌رحم‌تر، فهميده‌تر، مستقل‌تر، بى‌طرف‌تر، بامحبت‌تر، انسان دوست‌تر، با مسئوليت‌تر و اخلاقى‌تر سازد.
      دالايى‌لاما
      3 ساعت پیش01:10 · پسنديدمخوشم نیامد · 2‏ نفردر حال بارگذاری... ·

    • Marshall Shokouhi KHRRRRRRR POOFFFFFF ZEZEZEZEE PUFFFFF,, KHUR PUF,,,,HKUR PUFF,,,ZEZEEZEE,,
      2 ساعت پیش01:11 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Ali Hakhamanesh
      دقیقا درست گفتی
      من به همین دلیل قرآن و حفظ کردم
      چون اسلام دین بت پرستی است
      الله بتي بود که هشتاد سال پيش از بعثت محمد
      توسط رئيس بت پرستان زمين عبدالمطلب کليد دار کعبه
      ...براي فرزندش ساخته شد
      و آن تمثيلي بود از اندام تناسلي يک آقا و يک خانم
      به خط پيش از حروف که الف نشانه آقا و ه نشانه خانمي بوده
      و دو لام هم به عربي ميشود بيضه که هر يک را از هستي ساقط کنيم
      هستي بخودي خود ساقط ميشود و اين خداي عرب است
      من هم راجع بهش تحقیق میکنم
      مفهوم بود ؟ادامه ...

      2 ساعت پیش01:11 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Sany Elnaz S
      به نظر من منظور کلا یکتا پرستی است چه خدای اسلام چه خدای مسیح که پدرش بوده و چه اهورا مزدا ی زرتشتیان و چه خدای موسی و چه خدای ابراهیم که گفت گردن اسماعیل رو قطع کن و چه خدای نوح که همه موجودات را جفت جفت کرد توی کشتی و چه بت پرستی زمان جاه...لیت
      همه بدنبال پرست قدرتی مافوق بشری بوده اند و عدالت و خیر و نیکی دروغ نگفتن خیرات کردن رسیدگی به یتیمان و غیره........احالا یه عده با اسم دین در صدد سو استفاده هستند بماند؛ بقیه اش همه کشکهادامه ...

      2 ساعت پیش01:18 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Askanian Groupof Balochistan علی
      تو خوب بلدی از اسلام دیگه گمراه شده اید
      دارید زور گوئ می کنی
      You know very well about islam as you know that well as yourself . But by force ignoring.
      2 ساعت پیش01:21 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan علی
      تو خوب بلدی از اسلام دیگه گمراه شده اید
      دارید زور گوئ می کنی
      You know very well about islam as you know that well as yourself . But by force ignoring.
      2 ساعت پیش01:24 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Ali Hakhamanesh
      @ Sany Elnaz S
      دین و مکتب زرتشت با هیچکدام از ادیان ابراهیمی
      قابل مقایسه نیست و خیلی تفاوت ها دارد
      که کلا از ریشه موجب اختلاف میشود
      دین اسلام هم که یکتاپرستی نیست
      ...دین بت پرستیست
      دین نژادپرستیست
      دین تبعیض است
      دین برده داریست
      ادامه ...

      2 ساعت پیش01:24 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Askanian Groupof Balochistan Sany elnaz

      So that is only Islam as known as well regarding that

      2 ساعت پیش01:26 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Sany Elnaz S I know
      2 ساعت پیش01:27 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan
      سنی الناز
      می شه گفت که اسم اسلام را بدنام کرده اند
      کارهای وحشی می کنند باسم اسلام
      اسلام از ان بریست

      ...ولی نباید توهین کتاب آسمانی و مرسلان خدا بکنندادامه ...

      2 ساعت پیش01:35 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Sany Elnaz S نعم نعم
      2 ساعت پیش01:36 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Ali Hakhamanesh
      @ Askanian Groupof Balochistan
      شما زورت به مارشال نرسید گفتی زورگو
      حالا به منم همینو میگی ؟

      اینجا هر کسی هر چیزی باید میفهمید فهمید
      ...بهتره دیگه وقت مردم و الکی تلف نکنیم
      و به نصیحت مارشال گوش کنی
      مطمئن باش اگر سواد اسلامی داشتی تا شب ولت نمیکردم
      ولی وقتی جاهل و نادانی
      کم کردن روی شما برای من افتخار به حساب نمیآید
      شما ب مي‌ترسيد بينديشيد
      چون توان انديشيدن را در شما از كودكي كشته‌اند
      به شما ياد داده‌اند كه تنها يك پيرو باشيد
      همیشه از شروع دینتان سر مخالفانتان را بریدید
      جماعت را تاراندید و با خشم پاسخ داده اید
      شما یگانه حیوانات انسان نما هستید
      کاری که شما با انسان میکنید
      هیچ حیوانی با حیوان دیگر نمیکند

      باشد که رستگار شوید
      ادامه ...

      2 ساعت پیش01:45 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan
      پسندید است بخشایش و لیکن . منه بر ریش خلق آزار مرهم

      رقم بر خود بنادانی کشیدی
      که نادان را بصحبت بر گزیدی
      طلب کردم ز دانایان یکی پند .
      ...مر گفتند با نادانان مپیوند گر دانای دهری خبر نباشی.
      وگر نادانی ابله تر نباشی ..ادامه ...

      2 ساعت پیش01:47 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Ali Hakhamanesh
      جوابتان را بالا دادم
      حرف خودتان را تکرار نکنید

      خود محمد چوپان ميدانست که مسلمان جماعت تهش باد مي دهد
      و قدرت نطق و منطق را نمي داند وتا ابديت جاهل ميماند
      ...واسه همين گفته ديدي کسي يا گروهي بر ضد اسلام صحبت مي کنند
      تو با آنها منشين و از آنها دوري کن و دمت را بر دوشت بگذار و فرار کنادامه ...

      2 ساعت پیش01:58 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan
      معلوم دیگه بچه هم بلد است حرف زشت فحش بده
      0ولی کسیکه شخصیت احترام دیگران وادیانها را حفظ می کند

      مرد حسابی
      اصلا نگاه کن که از حرف های من بوی بدی آمده نمی توانید بگوید بله
      ...
      ولی من اثبات دارم از دیشب تا حالا شما شروع کرده اید به فحش و چیزهای نازی که نباید گفت
      کسانیکه دست شان نمی رسند پس دارند همین کار را می کنند

      پس معلوم شد که اسلام چیست احترام گذاشتن مردم چطور است
      که بنده ادب و احترام از اسلام آموخته پرورش و تربیت عالی یاد گرفته

      فقط از اسلام
      پس کار اسلام این است که قابل دیدن و یاد گرفتن است آن هم از یک شخص بی علم از بقول خودتان اگر یک عالم بود پس چه

      اگر واقعا شما جوانمردی وعده را وفا کنید آن شرط که ما بین ما و شما بود
      دیگر بخوانید
      کلمة توحید را که ان این است
      لاإله إلا الله و محمد الرسول الله
      کسی که به وعده خودش نه ایستاد پس آن نامرد است

      پس این معروف شد که بنده کمربند طلائ شدم فقط خودمادامه ...

      حدود یک ساعت پیش02:15 · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·

    • Ali Hakhamanesh
      این که به مارشال میگفتی شکوخی
      و اسم منو برداشتی 10 تا اسم گذاشتی گفتی خرچتنگ و .... و
      این که در شعرات ما را احمق و ابله و اینها خطاب میکنی
      و خیلی چیزای دیگه که الان حضور ذهن ندارم
      این است ادب شما ؟
      ...ما کوچکترین توهینی به شخصیت به اصطلاح فرهیخته شما نکردیم
      ولی شما باب توهین و بی احترامی را باز کردید
      البته دور از ذهن هم نبود بالاخره شما هم مسلمانید

      پس شما کمی از ما بی ادبان ادب بیاموز ای با ادب لوووووووووولادامه ...

      حدود یک ساعت پیش02:38 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan
      1 شعرهای که گفتم واقعا مثالی بود بر سر شم اصلاح نکردم مانند شما که بر سر من کردید

      وعوض کردن واقعا درست بود
      اسم کسی که از آن نفرت کرد فته و فساد بود تو چرا بخود می گذارید پس این معنی که خودت آنچه قتل نمی دونم چه بلاء های گفتی خودت دوست دارید ...و هستی

      به این طور تفسیرش می کنم
      من نفرت از اسم یزید می کنم هرگز اسم خود و فرزندانم بلکه کسی که مسلمان است اسم یزید نیست و من نشنیده ام حتی غیر از اسلام
      آدم نازی معروف

      ولی نه مثل تو که همه مرسلان را داری نازی می گی
      ادامه ...

      حدود یک ساعت پیش02:54 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan
      1 نقطه مهم از اسلام که شاید شنیده بودی از کشورهای اسلام

      که آن خود ایران بود
      آیا در ایران به رژیم شاهی

      ...1زنان را بچشم حیوان نگاه می کردند
      2 آیا حقوق بشری نبود
      3 آیا قتل و گارت بی عدلی بود
      4 آیا ملت احترام عالی نداشت
      5 آیا بدون اجازه یعنی ویزا هرکجا که می خواستند سفر نمی کردند.
      6پس آیا کشور اسلامی نبود.

      چرا دهن مرا داری وا می کنی
      که اسلام بد است
      ادامه ...

      حدود یک ساعت پیش03:07 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan اصلا تو حق ایران را نداری که قدم برداری یا اسم علی به خودت اختصاص بدهید
      حدود یک ساعت پیش03:09 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Reza Babazadeh اسم من هم رضاست ولی به خدا اگه دست خودم بود همین فردا می رفتم اسممو یه اسم فارس می ذاشتم و از این ننگ نجات پیدا می کردم
      59 دقیقه پیش03:11 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan آن آقای مارشل چرا اسم امام رضا را می بری که آن مسلمان بود و اهل مرسلان بود
      58 دقیقه پیش03:11 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan پس چرا از اول گذاشتی اسم رضا یا آنکه خدا پدرومادرت بیامرز رضا را دوست داشتند واسط همین اسم تورا گذاشتند
      که حالا تو دگه منحرف شدی
      54 دقیقه پیش03:16 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Reza Babazadeh
      پدرو مادرم هم اولش مثل شما فکر می کردند اما بعدا که قرانو خوندن فهمیدن چه کلاهی داره سرشون میره
      من یک پیشنهاد برای شما دارم شما کتاب 23 سال علی دشتی رو حتما بخونید
      یا کتاب دو قرن سکوت اثر دکتر زرین کوب
      الان به خیال خودت داری فکر می کنی داری ما...رو امربه معروف و نهی از منکر می کنی.اما همونطور که تو نمی تونی مارو از راهی که انتخاب کردیم به ظلمات خودت ببری ما هم نمی تونیم تورو از راهت به نور خودمون بیاریم.پس این بجث رو ولش کن عیسی به میش خویش موسی هم به کیش خویش.من اگه دست خودم بد اسممو می ذاشتم کاوهادامه ...

      47 دقیقه پیش03:23 · پسنديدمخوشم نیامد · 2‏ نفر2‏ نفر ‏ این را پسندیده‌‌اند. ·

    • Askanian Groupof Balochistan
      ولی خود تو هم نباید بگی که ظلمات خود مثلی که نگاه می کنی من به تو نمی گم ظلمات خودت تو همینطوراحترام ادیان مردم بزار.
      من می گم خدا بتو هدایت کن تو هم همینطور

      من دشمنی با دین وادیان مردم ندارم با هر کس دوست هستم
      عیسی و موسی برادرند هر کسی بدین... خودش که راضی است
      بزور که نمی شه اختیار دارد

      قرآن
      لا إکراه فی الدین قد تنین الرشد من الغی فمن یکفر بالطاغوت و یؤمن بالله فقداستمسک بالعروة الوثقی لانفصام لها والله اسمیع علیم الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور و الذین کفروابالله أولیاءهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات اولئک اصحاب النا ر هم فیها خالدون.ادامه ...

      24 دقیقه پیش03:45 · پسنديدمخوشم نیامد · 2‏ نفردر حال بارگذاری... ·

    • Sany Elnaz S @ kave- REZA , lol , LMAO
      22 دقیقه پیش03:48 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Ali Hakhamanesh
      سوره انفال آيه 39
      با آنان نبرد کنيد تا ديگر فتنه اي نباشد
      و دين همه دين خدا گردد پس اگر باز ايستادند
      خدا کردارشان را مي بيند

      ...سوره احزاب آيه 61

      اينان لعنت شدگانند. هرجا يافته شوند
      بايد دستگير گردندو به سختي کشته شوند

      سوره مائده آيه 33
      سزاى كسانى كه با [دوستداران] خدا و پيامبر او میجنگند
      و در زمين به فساد میكوشند جز اين نيست كه كشته شوند
      يا بر دار آويخته گردند يا دست و پايشان در خلاف جهت يكديگر بريده شود
      يا از آن سرزمين تبعيد گردند اين رسوايى آنان در دنياست
      و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت

      نتیجه:
      قرآن و الله و در نتیجه اسلام خیلی غلط کردند
      که به ادیان دیگر احترام میذارند
      و ما هم به دینی که مجوز قتل ما را میده احترام نمیذاریمادامه ...

      9 دقیقه پیش04:01 · پسنديدمخوشم نیامد ·

    • Askanian Groupof Balochistan
      1. So sorry regarding our meeting about islmic data today that wanted answer the qustions 1 by 1 but invain they have mixed everything.

      So i will state some of islamic data regarding humanitrarianism in my my next step because of time over t.



فرومايگي ، انسان را به فلاکت و رذالت ميکشد. حتي اگر باهوشترين و خردمند ترين انسان روي زمين باشد. حتي اگر مثل سروش ، آب حوضي تباشد و واقعا علم فلسفه و منطق و فقه و اصول و خارج و از ...اين جور حرفهارا هم از بر باشد . چه بيشمارند انسانهاي دانشمند و خردمندي که فرومايه و بي شرافت هستند. اما محال  انسان شريفي را بيابيد که بي خردي و بلاهتش قابل اثبات باشد .بزرگي گفته بود :دواي تو در خودت است و تو نمي‌فهمي و درد تو از خودت است و تو نمي‌بيني......در هر صورت ، عضرائيل همين گوشه و كنارها كمين كرده .
هر لحظه از زندگي را كه انتخاب مي‌كني مي‌تواني تصميم بگيري كه از قبل بهتر باشي. ولي اينكه كدام لحظه را انتخاب مي‌كني خيلي مهم است.
"اشلي بريليان"


ببينيد  دو سه راس  بي غيرت و بي  شرافت  مثل  ماشا الله  شکوهي  و علي سيار  و  علي هخامنش  که  همگي در درس  بي   شرفي و پست فطرتي  و دریوزگی شاگرد اول هستند و   حتي اسم مامور  باعث ميشود  به تر تر بيافتند  چگونه جمعي  را سر کار گذاشته  اند  و به  ريششان ميخندند.  يک نفر هم    که از اين يابوها ،  در مورد حرفهايي که ميزنند ، مدرک و دليل  بخواهد..
یا اگر  هم پيدا  شده  يک  بانوي ايراني بوده  که  اين حرامزادگان  پست فطرت  هر توهيني که سزاوار خودشان بوده به ايشان کرده اند و  بقيه  مثل يابو تماشا کرده اند .چنین افـــــرادی نوکران  بی جیره و مواجب ، دشمن دیرینه ایران   هستند  و ملاک  استخدام  در این  ارتش ، رذالت ، فرومایگی و  پسن فطرتی است .  و سربازبانش زمانی متوجه میشوند که سرباز کجا بوده اند  که
  در حال زدن آخرین تیشه به ریشه خوشان  هستند.  .
 به هر حال  خرد وشرافت   مشت نمونه خوار است.  احمقي که اين بحث را به راه انداخته  ( فضله خوکهای محله )  و سي لايک  و اين همه کامنت  چرت و پرتي که اينجا بلغور شده  نمونه اي از سطح   خردوزي و شرافتمندي  مبارزان  دنياي مجازي است
. شخصا  به نظریه ها و تصورات همه احترام میگذارم. اما بعید است  یک انسان عاقل بیابید که بامجموعه ای از موهومات  خیالی ، که هیچ دلیلی برای اثباتش نیست ، عازم افشا و سرنگونی اندیشه ای شود که به باور بیساری پوچ و اخمقانه است و به باور بسیاری دیگر حقیقت محض است و با دلایل گوناگون واقعی و دروغین برایشان اثبات شده و باورش کرده اند.
همینگونه عزیمتهای غیر عاقلانه و نشات گرفته از تهی مغزان بی شرافت ، همان تلفات جانی و مالی بیشمار را به بار می آورد که عده ای احمق ،دروغگو و پست فطرت فقط بلد هستند به خاطرش  اشک تمساح  بریزند وباز هم به جای زدن  خود خر پالانش را بزنند
آخر کجای دنیا برای چهار پایان و چرندگان  وحشی   ، حق دموکراسی قائل میشوند که برخی پست فطرتان چنین انتظاری دارند ؟ و با اصرار خود بر خریتشان ،میخواهند همه ایرانیان را قربانی اهداف جاه طلبانه  و فراتر از قد و قواره  نکبتبار خود کنند. چنین حیوانات بی شرافتي را نه تنها باید  به طویله افکند ، بلکه میباید  نشادور آغشته به زنجفیل را چنان به ماتک گشادشان اماله نمود که درس عبرتی باشد برای نسلهای آینده تا بدانند همه جا،جای جفتک پرانی و زدن زر مفت نیست .  و همیشه نمیشود از زیر تیغ عدالت گریخت .  و یا مثل برخی ماده خوکان دروغگو و پست فطرت که در اوج رذالت و بردگی ادعای آزادگی دارند ، دیگر کسی هوس چاپلوسی و رفتار متملقانه به سرش نزند  و همه را مثل خودش کودن و پست فطرت نپندارد.
 

فراموش نکنیم
تا نباشد چوب تر ،.... فرمان نبرد گاو و خر
مارشال  شکوهي الدنگ   پدري از توي  قورومساق  در خواهم آورد  که مردگانت از  گور به دادخواهي ات  بيايند. منتها اين بار   طوري عمل ميکنم  که مثل دفعات  گذشته  فرصتي براي گوه خوري و التماس  پيدا نکني ......
خاک بر سر  بي غيرتها و فرو مايگاني  که  وجود تو را  دوام میبخشند .



بي  غيرت  دون مایه ای مثل بهزاد رضادوست هم  آتش بيار  معرکه است . همان کاري که  با رفقا  و  هم منقلانش در  شيره کشخانه رنگارنگ   ميکنند. پست  فطرتي و بي شرافتي انسان را  به  فلاکت ميکشد. خاک بر سر کسانی  که فکر میکند میشود از آدم بی شرف انتظار انجام کاری خیر برای میهنش داشت . .

شکوهي  ( که آدم را یاد عتایت الله بهشی در فیلمهای  سیاه و سفید می اندازی )@
اي جاکش و همراهان  جاکــــــــــــــــــشتر  از خودت
منتظر نشادور  آغشته  به  زنجفیل   باش
شخصا  نه ادعای متدین بودن و تقدس دارم  و نه برای تبلیغ  وترویج هیچ دینی  و نه خفه کردن زوزه های  بزمچه هايي مثل ماشالله شکوهي  که شاهد هنرنمايي هايش هستيد   اینجا  هستم. .بلکه برای جر دادن ولی نعمتان مکارشان که خود همین هارا هم فریب داده اند ، مجبور به تحمل این گنداب رذالت و پست فطرتی  هستم. ولي عليرغم  ابنکه  مدعی حقانیت نیستم . اما  طریقه استفاده از "پیف پاف "و در صورت نیاز" چوب گیلاس  مخصوص خرفهم کردن  "را به خوبی بلدم  و در زمان مقتضی چوپوقشان را به صورت مادام العمر چاق خواهم نمود. حالا هرکس به مزاجش خوش نمی آید  انقدر  بگوید  مزدور ، تا مزدورگاهش جر واجر شود







يادتان باشد دموکراسي فقط  براي جوامع  انساني تحقق مي يابد .  والسلام
پاینده و جاوید ایران
Marshal.Rainbow




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر