۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

معجون فلاکت یعنی همان ،جهل و خیانت با اسانس عشـق

براي به فلاکت رسيد ن يک ملت حتما نبايد ابر قدرتي  به هر طريق ممکن بيايد و سرزمين آنان را تسخير کند.اصلا دليلي ندارد که ما براي سنجش اين موضوع همواره از يک الگو و حالت تکراري استفاده کنيم و اگر در آن الگو نگنجيد آن را  دليل بر نفي حالت مذکور( فلاکتی که بر سرنوشت ایرانیان سایه افکنده ) بدانيم.متاسفانه با دليل و مدرک قابل اثبات است که فلاکت ايرانيان در قرن اخیر  انکار ناپذیر  میباشذ در حالی که  با توجه به بسياري از تواناییها  . ذخایر ملی  بايد از هر نظر بهترين مردم دنيا در ايده ال ترين شرايط زندگي باشند 

 این فلاکت ، که هر تهی مغزی را اندیشمند و هر شارلاتانی  را  انساندوست جلوه داده است ،  بيش از هر مسئله  ديگري ناشي از همين دو مورد  یعنی  همان جهل و حیانت مردم ایران است .که البته بعضي وقتها در تشخيص خيانت يا جهالت افراد، دچار اشتباه ميشويم.
اما اسانس طعم دهنده ای   که باعث شده ،  کسی متوجه زهراگین بودن  این معجون نشود  ، همان عشق و محبت پوشالی و تملق آمیزیست  که  ما ایرانیان معولا در لافهایمان ابراز میکنیم . و به حبال خود در حال عشق ورزیدن به همنوعان و میهنمان  هستیم. مثلا  خر  را حرمت میگذاریم  و به نزدیکترین  دوستامون بزرگترین خیانتها را میکنیمدیگر باور  کنید  شرمم میشود که باقیش را در نوشته بیاورم.

جهل + خيانت+ زاحت طلبي+ خوش خيالي + بي شرافتي+ بی وجدانی =فلاکت + ...
ننگ بر همه کسانيکه اينها را ميدانند و هيچ نميکنند و , يا اگر ميکنند برای ارضای خواسته های فردی و احزاب زپرتی خود میکنند. نه برای اهداف ملی و میهنی . در حالی که کور هم نیستند و شاهد سوختن ايران هستند. باران اگر... ببارد به بني بشري رحم نخواهد کرد.بيا...ئيد شعارندهيم و شعور نبازیم.


 
در روزگاری که قور باغه ها ،،هم ابوعطا سر میدهند  و  هم هفت تیر میکشند ، مردم معمولا دم ازچیزهایی میزنند که بویی از آن نبرده اند. جالب اینجاست که همه خود را علامه و سایرین را ابله میپندارند . اما در همین موج جنون و زذالت دوانگانی وجود دارند که نه ابله میشوند و نه عاقلانی که حر در پیشگاهشان ادعای خردمندی میکنند.

پاینده  و جاوید ایران
Marshal.Rainbow










هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر