۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

به .وجدانمان چه جوابی بدهــیم ؟

برای موجودی به نام  انسان گه مدعی آزادی خواهی هم باشد داشتن  شرافت و انسانیت بسیار  مقدمتر از دیانت و سیاست  اوست  و درصورت فقدان و یا نقصان بیش از حد موارد فوق ، نمیتوان  برای  دیانت و سیاستش و انتقاد ها و ادعاهاییی که در آن  راستا بکند پشیزی ارزش قائل شد حال میخواهد بیسوادی بیابان نشین باشد  یا مدرک  گرفته  ای از هاروارد و یا کمبریج  و یا دانشگاههای پول بیار مدرک ببر  باشد  . زیرا تا به حال کسی نتوانسته  بدون استفاده از  روغن ( نباتی  یا حیوانی  ) از تخم مرغ  نیمرو بسازد و اگر ساخته  ،هم تخم مرغ را سوزانده و  هم ظرفش را خراب کرده و خودش را مضحکه سایرین نموده است.
تقریبا همه افرادی که اینجا علیه عقاید مردم ایران گزافه گویی  کرده اند و یا مثل بز حضرت اخوش سرشان را یه نشان تایید  تکان داده اند ، علیرغم هارت و پورتهای بی محلشان ، معمولا در مواجه با حق و حقیقت ، مثل  موش کور به سوراخی تاریک میتپند.

و آن  هم میهن خرفتی  که  فکر میکند هر کس چهارتا سیبیل داشته باشد مرد شده است و اجازه دارد  هر چیز زرد یا قهوه ای را تناول نماید ، باید بداند کسی را که درکامنتهای زیر بارها تخقیرش کرده  و به او لقی ضعیفه داده است ، بسیار ،،،، بسیار ،،،، بسیار ،،،،  از وجود منحوس و آبنباتی خودش
جوانمرد ار و شریفتر است . ،....لطفا لنگهایت را به اندازه خشتکت باز کن ، تا کسی را شرمنده موی سپیدت نکنی. خودم را خیلی خیلی کنترل کردم  تاحرمت نگه داشته باشم . اما  باورکن حرمت را خود  آدمها برای خودشون میسازند.  مرد حسابی ، خجالت نکشیدی  به جای  ادامه دادن  همان بحث نابجایی  که خودت برای بارچندم  به راه انداختی .......... راه افتادی رفتی هم زوزه معلوم الحالان چون خودت  شدی  و یرای یک بانوی آزاده ایرانی ( که به یزدان قسم ، میباید  بروی و از او درس انسانیت و  مردانگی بگیری) خط و نشان میکشی و اهانت میکنی .من  جای تو باشم ، همان پهارتا شوید را هم میتراشم ، و چهارقد  سرم میکنم . تا بیش از این به  ارزشهای مملکتم اهانت نکرده باشم . 
ب.

اگر  به راستی جوبای حقیقت هستی  به دنبال مرد خدا بگرد و
فرا موش نکن  ، در میکده هم خدای  بینی با مرد خدا اگر نشینی

به خاطر دار این معنی که در خدمت کجا گفتیم
پاینده و جاوید ایران
خاک پای همه سربازان و مبارزان آزادیخواه شریف و بی ریای ایرانزمین
Marshal.Rainbow






...........................................

این مبا حث   را  احتمالا  فراموش نکرده اید


  • ای ایرانی آیا میدانی که : روز عید قربان اعراب دقیقا مصادف است با 16 نوامبر 636 میلادی روز حمله آنان به سرزمین ایران و سربریدن ایرانبان(قربانی کردن) در راه ا... (بت جاهلیت درون مکه) بوده است؟؟؟
    به نوشته مسعودی در کتاب مروج الذهب، پیش از نبرد ...قادسیه (در پهلوی گد سیا، بچم تبر سیاه) در شبیخونهای تازیان به ایران، سردارانی چون مهران کشته شدند و در دو نوبت نزدیک به ده هزار سرباز ایرانی جان باختند. برعکس دروغهای امروزی (علی شریعتی و مرتضی مطهری و ناصرالدین صاحب الزمانی . . . ) مبنی بر کمتر بودن تعداد تازیان در برابر ایرانیان، مسعودی آورده که در قادسیه (ماه محرم سال ۱۴ هجری) شمار مسلمانان هشتادوهشت هزار و مشرکان [که ایرانیان باشند] شست هزار تن بود. در این نبرد سپهسالار رستم را سردارانی چون شیرآزاد (با کنیه پوران)، هرمز، بهمن جاذویه، بزرگمهر، هرمزان و نیرمران همراهی میکردند. "با آنکه شمار تازیان بیشتر بود اما صبحگاه روز بعد سواران مسلمان از شام (سوریه) برسیدند و کمک پیوسته می آمد و نیزه های سپاه، خورشید را پوشانده بود" [ترجمه ابوالقاسم پاینده، برگ ۶۷۰] سپاه کمکی عرب دستکم ششهزار تن بود.
    و باز برخلاف دروغهایی که از سوی معاصران شنیده و خوانده ایم، مسعودی نوشته است که سی هزار سرباز ایرانی داوطلبانه خود را با زنجیر و طناب به یکدیگر بسته بودند و "به نور و آتشکده ها قسم خورده بودند که از جا نروند تا فتح کنند یا کشته شوند. [مروج الذهب، ۶۷۵] این سی هزار دلاور همگی به همراه بهمن و رستم و بزرگمهر کشته شدند. سپهسالار رستم را وحشیانه شمشیر زدند و کالبدش را میان دست و پای استران افکندند. ده هزار گارد درفش کاویان نیز کشته شدند و این درفش که بهایش بیش از دو میلیون دینار بود به تاراج رفت.

    نبرد قادسیه را میتوان یکی از نبردهای مهم جهان بشمار آورد، و گزاف نیست که بگوئیم که نتیجه قادسیه نه تنها سیر تاریخی و سرنوشت ایران، بلکه خاورمیانه و جهان را تغیر داد. بدبختی های بیش از یکهزار و چهار صد ساله ایران و نیز جمهوری اسلامی از پسآمدهای آن نبرد میباشند. اگر در قادسیه ایرانیان از تازیان و دیگر هم پیمانانشان به ویژه خیانتکاران درونی شکست نمیخوردند، نه تنها امپراتوری اسلامی هرگز بوجود نمیامد، بلکه ایدئولوژی فراگیر و جهانی امروزه اسلامی که طاعونی برای بشریت شده است هم گریبانگیر جهان نمیشد....ادامه ...
    در تاریخ نوامبر 17‏ و ساعت 08:59 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد ·
    · 
    · 
    ./
    Abtin
    آبتین Bahram بهرام@
    1)
    ای ایرانی آیا میدانی ،هنوز نود و هشت درصد مردم ایران مسلمان هستند ؟

    2)
    ای ایزانی آیا میدانی ، درون کعبه چیست ؟ . راز مقدس بودن آن چه چیزیست که امروزه با پیشرفت علوم و تکنولوزی اثبات گشته است ؟
    ...
    3)
    ای ایرانی آیا میدانی که همواره اگر ملتی به بی غیرتی و بی عرضگی دچار شوند ، می آیند و تارو مارشان میکنند ؟

    4)
    ای ایرانی آیا میدانی که همواره در طول تاریخ تازیانی بوده و هستند که بسیار بسیار باشرفتر ، انسانتر و فرهیخته تر از من و توی ایرانی هستیم که فقط لاف داشتن تهمدن کهن را میزنیم و در عرصه عمل ، عفقب افتاده تر از انسانهای عصر حجر هستیم ؟

    5)
    ای ایرانی آیا میدانی یعضی تهی مغزان پر مدعا ، پارا در رذالت فراتر گذارده و این شهیدان جنگ هشت ساله را متهم به همدستی با حاکمان فعلی جمهوری اسلامی میکنند. یکی نیست به این موجودات انسان نما تفهیم نماید که آخر آقا یا خانم <span>"یابــــــو علفی "</span> اینها هم اگر مانند او دنبال متافع دنیوی بودند ، که ذر روزگاز ی که همه مدعیان مردانگی ،فوج فوج از کشور فرار میکردند ، دست از همه چیز حود نمی کشیبدند و خود را سپر بلای کیانی نمی کردند که امروز با کمال بی شرمی در خال توهین به بازماندگان این غیور مردان وبه تاراج دادن ثمره خونشان هستند. و توی ابله هم با اعمالت آتش بیار این معرکه شده ای . "

    6)
    ای ایرانی آیا میدانیب اگر خر فرمانبری نکرد و جفنک پرتاب کرد ، پالان آن را نمی زنند ، بلکه خودش را گرفته و مهار میکننذد ؟

    6)
    ای ایرانی آیا میدانی راه کج ما را به  جاهای  کجار  می رساند ؟ادامه ...
    در تاریخ نوامبر 17‏ و ساعت 09:10 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد · 3‏ نفردر حال بارگذاری...
    · 
    ./
    مگر قراردادي که براي خنداندن جهانيان به ايران و ايراني امضا کرده اند مادام العمر است؟!!!!!!!!
    نکند زمان امضاي همين قراردادهم، خرد و شرف را پيش فروش کرده اند؟!!
    آخر کجاي دنيا ديده ايد ، گله اي از حيوانات درنده به قبائل و جوامع انساني حمله... کند ، و با نق و نوق ، فحاشي ، تکرار واضحات و يا مسخره کردن، دست از سر آن مردم بردا...رد وبروند. ؟ شعور و شرافت مهمترين و اصلي ترين خصوصياتي است که انسان را از حيوانات متمايز ميکند
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=455104637967&set=a.336611267967.149376.278192207967
    ادامه ...
    در تاریخ نوامبر 17‏ و ساعت 09:24 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم ن



پاسختنان چیزی نبود  به جز ، سکوت شرم  آور و خزیدن به درون  سوراخ.....


کل هنرت و مردانگی ات همین است ... مطالب ارائه شده  در زیر  را به دقت بخوان تا برایت  اثبات شود ........

فقط لطفی نموده و از این خواب  خرگوشی بیدار شوید ، قبل از اینکه کل  ایران را به آب بدهید.

انتقاد و  اتهام در صورتی که با استدلال  علمی  ومنطقی همراه  نباشد ، خود به خود  عتنوان  سیاهنمایی و افترا را به خود میگیرد 
توهین و افترا يعني ،هرگونه ادعا ، اتهام ،انتقاد ، تحمیل عقیده و یا اعمال قانون ناعادلانه ، که بدون ارائه هرگونه استدلال علمي و منطقي ، در مورد عقايد و شخصیت افراد بک جامعه  ( چه از سوی حاکمان آن جامعه و چه در بین مردم عادی ) صورت پذیرد .



Farzad Behnia فرنیا

ارزش و جایگاه زن از دید محمد ابن عبدالله و امامان شیعه
...
By: Khaschayar Rochssani 10 hours ago via Notes · LikeUnlike · Comment · View Feedback (13)Hide Feedback (13) · Share


    • Atoos Irani فرزاد تو دیگه چرا، الان وقت اینکار نیست، نکن!
      10 hours ago · LikeUnlike

    • Atoos Irani آقای رضا پهلوی و پدرشون یک مسلمان بودند و هستند.خانم فرح دیبا مسلمان هستند.
      10 hours ago · LikeUnlike

    • Abtin آبتین Bahram بهرام بزرگترین اشتباه این خاندان همین مسلمان بودنشان است چرا که هیچ مسلمانی ایرانی نیست و هیچ ایرانی خردمندی نمی تواند یک مسلمان باشد.
      9 hours ago · LikeUnlike

    • Abtin آبتین Bahram بهرام در ضمن شما هم اگه مسلمان هستید لطفا قرو و فرتون را جمع کنید و تشریف ببرید برقه بپوشید ضعیفه....

  • A
    • 9 hours ago · LikeUnlike

    • Atoos Irani من با آقای فرزاد صحبت می‌کنم نه با شما.مرسی‌.
      9 hours ago · LikeUnlike

    • Abtin آبتین Bahram بهرام ضعیفه پس چرا به جای خاندان پهلوی سخن راندید؟؟
      9 hours ago · LikeUnlike

    • Khaschayar Rochssani
      بهرام گرامی، بانو آتوس نیز یک هم میهن ماست و جا دارد که ارج ایشان پاس داشته شود، اگر چه دیدگاه او با من و شما یکی نیست. فیس بوک شایش (امکان) خوبی برای گسترش فرهنگ گفتگو را به ایرانیان داده است تا ما دمکراسی و بردباری و رواداری را در اینجا ب...یاموزیم. اگر کسی دیدگاهش با ما یکسان نباشد، من او را بگونه خودکار دشمن خودم ارزیابی نمیکنم. زیرا هر کدام از ماها در پیوند با پیرامونی که در آن زندگی میکنیم و سرچشمه داده هایی (طلاعاتی) که بدست میآوریم، درجه پژوهش های که کرده ایم و خوی سرشتین (طبیعی) و منش مان از رویداها و پیشآمدها برداشت های گوناگونی میکنیم. از اینرو فرهود (حقیقت) خواستَک خودویزه (مِلک شخصی) هیچکسی نیست و هرکس میتواند به اندازه-ی خردش به بخشی از فرهود (حقیقت) پی برده باشد. تنها از راه گفتگو و رَمِش اندیشه (تبادل نظر) میتوانیم به همگی فرهود (حقیقت) پی ببریمSee More

      9 hours ago · LikeUnlike

    • Khaschayar Rochssani
      بانو آتوس ایرانی، در جنگ بُزرگترین و مَهَندترین (مهمترین) سامه (شرط) برایِ دستیافتن به پیروزی، داشتن شناخت درست از دُشمن است. کسی که دُشمن را نشناسد، با چه کسی میخواهد بجنگَد؟ از همین چند فراز (جمله) کوتاه در یاداشت شما که بازتابِ دیدگاه سی...اسی شماست، میتوان به ژرفای آزَرَنگی (فاجعه ای) پی بُرد که این کشور به آن گرفتار شده است ، هنگامیکه شما در جایگاهِ یک زن ایرانی فرهیخته و مبارز هیچ ناسانی و فروری (تفاوتی) میان دوست و دِشمن ایرانزمین نشناسید، پس بفرمایید بگوید که دارید به جنگ چه کسی میروید و با چه کسی مبارزه میکنید؟ شما درختِ زهراگین دین اسلام را که حکومت اسلامی تنها میوه و شاخه و برگِ فرهنگِ اسلامی آن است و این فرهنگ شَوَندِ (علت) بالارفتن گُنجایش و گُسترش ستم پذیری در همبودگاه شده است رها کرده اید، و به «جنگِ آسیاب بادی» میروید. در پایان اینکه یکی از فرنودهای (دلیل های) ناکامی دومان پهلوی با آن همه میهندوستی و آزادمنشی که شادروان محمد رضاشاه پهلوی داشتند، همین رفتار نابخردانه ساده اندیشانه-ی فرح دیبا بود که آخوندها را بهرهمند از «امتیازهای ویژه-ی هُمایونی» کرده بود. و با اینکار مارمولک ها را در دربار شاهنشاهی به اژدها و مارهای بُزرگی پروَراند تا ایران و دودمانِ پهلوی را یکجا بلُمبَند (ببلعند). شما شوربختانه هنوز از این آموزه-ی تلخ تاریخی نمیخواهید یاد بگیریدSee More

      8 hours ago · LikeUnlike

    • Abtin آبتین Bahram بهرام خشیار ایرانبان : من پیشتر هم به بساط این ضعیفه نشسته ام ایشان هم نام هم فرتور و هم ژرفنای اندیشه شان سرشته به ناراستی است" وی از آن گروه دزدانی است که با چراغ به سراغ قافله آمده است"
      8 hours ago · LikeUnlike

    • Atoos Irani
      ‎@Khaschayar Rochssani
      مرسی‌، من به افکار تمام ایرانیان احترام میذارم، هدف من و ارزوی قلبی من ایجاد حکومتی که باعث بشه تمام ایرانیان عزیز و خوب احساس رضایت بکنن و بتونن در آرامش زندگی‌ کنن.حتی شما آبتین.اجازه بدید من با شما بحث نکنم، چونکه م...یدونم امروز به نتیجه نمی‌رسیم، شاید در فردای نزدیک، به امید اون روز هستم.من تمام مطالب شما را خوندم و دیدم و الان با افکار شما آشنای دارم و از شما دوستان خواهش می‌کنم برای من مطلبی تگ نکنید. مگر اینکه راهی‌ برای ایجاد اتحاد بین ایرانیان پیدا کنید که با کمال میل مطلب شما را خواهم خوند، از شما تشکر می‌کنم.See More

      8 hours ago · LikeUnlike

    • Atoos Irani ‎@Abtin:شما مرتب در وال من لینک به اشتراک میگذارید و من جوابی نمیدم، چونکه معتقدم بحث من و شما به جای نمیرسه.لطفا به این خواسته من احترام بذارید . مرسی‌.
      8 hours ago · LikeUnlike

    • Abtin آبتین Bahram بهرام ملقب به آتوس : نظر شما در راستای دین اسلام و فرامین قرآن چیست؟ لطفا با سند از روی خود قرآن سخن برانید"
      8 hours ago · LikeUnlike

    • Abtin آبتین Bahram بهرام من با نهادن لینگها و مطالب گوناگون در وال شما امید بر این داشتم که شاید حس انسانیت را در شما بیدار نموده و به روح پلیدتان تلنگری یخورد" اما حال میبینم که شوربختانه به راستی که ز نا اصل زاده نباید داشت امید "" آنچه گواه است شما انیران ( اعراب غیر ایرانی ) سرشتتان در دشمنی با ایرانیان تنیده شده و ما هم راهی بجز رویارو یی و افشایی اندیشه های پلیدتان را نداریم "" و اما از فردا گفتید:: در فردای دیگر من و گرز و بازو نگهدار بس نترسم به جز پاک یزدان زه کس......





نه کعبه ، نه احرام ، این است حج مردان

12:39
./
ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان ، به همه مسلمانان جهان . ازدرگاه ابدیت برای همه بندگانش، طلب آمرزش و کسب توفیق و کرامت و همچنین سربلندی در عرصه های گوناگون امتحان بندگی ، عشق و ایثار را دارم .

ای کاش کعبه دل همه ما ،مثل " شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی " میبود،تا میتوانستیم مثل او در روز عید قربان ،هم یه فریضه حج نائل شویم و هم میهن پرستی و بندگی حق را به جا بیاوریم و در کمال آزادگی و سربلندی جان به جان آفرین تسلیم نمائیم.


یعد از پر کشیدن او ، ندیدم به حج رفته ای را که واقعا ، حاجی باشد، و ندیدم هیچ سربازی را که بتوانن به او ادای احترام نمود.
روحش شاد و یادش گرامی باد


این ویدئو کلبپ که تصویرگر چکیده ای از دریای بیکران انسانیت ، جوانمردی ، شجاعت و ایثار آن روح جاویدان میباشد ،با کمال احترام وسري فرود آمده از شرم ...
تقديم به يادگاران " سرلشکر خلبان عباس بابایی " و همه تیزپروازان نیروی هوایی ارتش گه جان و مال خود را در راه دفاع از مرزهای کشورمان نثار نمودند .
پاينده و جاويد ايران
خاک پاي همه سربازان راستین و آزاديخواهان فهیم ايرانزمين
Marshal.Rainbow
اشتراک‌گذاری

در این ویدیو:

 'Amir IranianZorro (ويدئوها | برچسب را بردارید), Alireza Ghasemzadeh (ويدئوها | برچسب را بردارید), Alireza Kimiai (ويدئوها | برچسب را بردارید), Amir Pouya (ويدئوها | برچسب را بردارید), Arash Abedi (ويدئوها | برچسب را بردارید), Arshia Zahed (ويدئوها | برچسب را بردارید), Atoos Irani (ويدئوها | برچسب را بردارید), Babak Sorkhpour (ويدئوها | برچسب را بردارید), Elham Asa (ويدئوها | برچسب را بردارید), Farzaneh Zamani (برچسب را بردارید), Helaleh Rashidi (ويدئوها | برچسب را بردارید), Homayoun Amir Montaghemi (ويدئوها | برچسب را بردارید), Hossein Shirmohammadi (ويدئوها | برچسب را بردارید), Ir Hedayati (ويدئوها | برچسب را بردارید), Khod Rahagaran (ويدئوها | برچسب را بردارید), Khorshid Forouzan (ويدئوها | برچسب را بردارید), Marina V Irani (ويدئوها | برچسب را بردارید), Marlena Gonzalez (ويدئوها | برچسب را بردارید), Meek Daughter (ويدئوها | برچسب را بردارید), Mobareze Azadi (ويدئوها | برچسب را بردارید), Monira Vahedi (ويدئوها | برچسب را بردارید), Myriads Revolt (ويدئوها | برچسب را بردارید), Nastaran Ershady (ويدئوها | برچسب را بردارید), Nastaran Ya Madad (ويدئوها | برچسب را بردارید), Nima Saffari (ويدئوها | برچسب را بردارید), Nuri Mirjavadi (ويدئوها | برچسب را بردارید), Ramin Lebatchi (ويدئوها | برچسب را بردارید), Sanam Irani صنم ایرانی (ويدئوها | برچسب را بردارید), Sanaz Ir (ويدئوها | برچسب را بردارید), Shahla Zadeh (ويدئوها | برچسب را بردارید), Siavash Awesta David Abbasi (ويدئوها | برچسب را بردارید), Simorghe Bezangah (ويدئوها | برچسب را بردارید), Soussan Samiian (ويدئوها | برچسب را بردارید)
یک نام بنویسید:
حدود 3‏ هفته ی پیش افزوده شده · پسنديدمخوشم نیامد · ديدگاه

  • Mobareze Azadi‏، Sanaz Ir‏، Sanam Irani صنم ایرانی‏ و 5‏ نفر دیگر‏ نفر دیگر این را می‌پسندند.
    • Abtin آبتین Bahram بهرام
      ای ایرانی آیا میدانی که : روز عید قربان اعراب دقیقا مصادف است با 16 نوامبر 636 میلادی روز حمله آنان به سرزمین ایران و سربریدن ایرانبان(قربانی کردن) در راه ا... (بت جاهلیت درون مکه) بوده است؟؟؟
      به نوشته مسعودی در کتاب مروج الذهب، پیش از نبرد ...قادسیه (در پهلوی گد سیا، بچم تبر سیاه) در شبیخونهای تازیان به ایران، سردارانی چون مهران کشته شدند و در دو نوبت نزدیک به ده هزار سرباز ایرانی جان باختند. برعکس دروغهای امروزی (علی شریعتی و مرتضی مطهری و ناصرالدین صاحب الزمانی . . . ) مبنی بر کمتر بودن تعداد تازیان در برابر ایرانیان، مسعودی آورده که در قادسیه (ماه محرم سال ۱۴ هجری) شمار مسلمانان هشتادوهشت هزار و مشرکان [که ایرانیان باشند] شست هزار تن بود. در این نبرد سپهسالار رستم را سردارانی چون شیرآزاد (با کنیه پوران)، هرمز، بهمن جاذویه، بزرگمهر، هرمزان و نیرمران همراهی میکردند. "با آنکه شمار تازیان بیشتر بود اما صبحگاه روز بعد سواران مسلمان از شام (سوریه) برسیدند و کمک پیوسته می آمد و نیزه های سپاه، خورشید را پوشانده بود" [ترجمه ابوالقاسم پاینده، برگ ۶۷۰] سپاه کمکی عرب دستکم ششهزار تن بود.
      و باز برخلاف دروغهایی که از سوی معاصران شنیده و خوانده ایم، مسعودی نوشته است که سی هزار سرباز ایرانی داوطلبانه خود را با زنجیر و طناب به یکدیگر بسته بودند و "به نور و آتشکده ها قسم خورده بودند که از جا نروند تا فتح کنند یا کشته شوند. [مروج الذهب، ۶۷۵] این سی هزار دلاور همگی به همراه بهمن و رستم و بزرگمهر کشته شدند. سپهسالار رستم را وحشیانه شمشیر زدند و کالبدش را میان دست و پای استران افکندند. ده هزار گارد درفش کاویان نیز کشته شدند و این درفش که بهایش بیش از دو میلیون دینار بود به تاراج رفت.

      نبرد قادسیه را میتوان یکی از نبردهای مهم جهان بشمار آورد، و گزاف نیست که بگوئیم که نتیجه قادسیه نه تنها سیر تاریخی و سرنوشت ایران، بلکه خاورمیانه و جهان را تغیر داد. بدبختی های بیش از یکهزار و چهار صد ساله ایران و نیز جمهوری اسلامی از پسآمدهای آن نبرد میباشند. اگر در قادسیه ایرانیان از تازیان و دیگر هم پیمانانشان به ویژه خیانتکاران درونی شکست نمیخوردند، نه تنها امپراتوری اسلامی هرگز بوجود نمیامد، بلکه ایدئولوژی فراگیر و جهانی امروزه اسلامی که طاعونی برای بشریت شده است هم گریبانگیر جهان نمیشد....
      ادامه ...
      در تاریخ نوامبر 17‏ و ساعت 08:59 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد ·
    • Meek Daughter شهید بابایی هم کسی بود که در مقابل همین اعرابی که قصد تجاوز به کیان این سرزمین را داشتندجان خود را فدا کرد.جناب ابتین لطفا نیمه پر لیوان را هم ببینید.
      در تاریخ نوامبر 17‏ و ساعت 09:04 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد · 2‏ نفردر حال بارگذاری... ·
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow
      ./
      Abtin آبتین Bahram بهرام@
      1)ای ایرانی آیا میدانی ،هنوز نود و هشت درصد مردم ایران مسلمان هستند ؟

      2) ای ایزانی آیا میدانی ، درون کعبه چیست ؟ . راز مقدس بودن آن چه چیزیست که امروزه با پیشرفت علوم و تکنولوزی اثبات گشته است ؟
      ...
      3) ای ایرانی آیا میدانی که همواره اگر ملتی به بی غیرتی و بی عرضگی دچار شوند ، می آیند و تارو مارشان میکنند ؟

      4) ای ایرانی آیا میدانی که همواره در طول تاریخ تازیانی بوده و هستند که بسیار بسیار باشرفتر ، انسانتر و فرهیخته تر از من و توی ایرانی هستیم که فقط لاف داشتن تهمدن کهن را میزنیم و در عرصه عمل ، عفقب افتاده تر از انسانهای عصر حجر هستیم ؟

      5)ای ایرانی آیا میدانی یعضی تهی مغزان پر مدعا ، پارا در رذالت فراتر گذارده و این شهیدان جنگ هشت ساله را متهم به همدستی با حاکمان فعلی جمهوری اسلامی میکنند. یکی نیست به این موجودات انسان نما تفهیم نماید که آخر آقا یا خانم <span>"یابــــــو علفی "</span> اینها هم اگر مانند او دنبال متافع دنیوی بودند ، که ذر روزگاز ی که همه مدعیان مردانگی ،فوج فوج از کشور فرار میکردند ، دست از همه چیز حود نمی کشیبدند و خود را سپر بلای کیانی نمی کردند که امروز با کمال بی شرمی در خال توهین به بازماندگان این غیور مردان وبه تاراج دادن ثمره خونشان هستند. و توی ابله هم با اعمالت آتش بیار این معرکه شده ای . "

      6) ای ایرانی آیا میدانیب اگر خر فرمانبری نکرد و جفنک پرتاب کرد ، پالان آن را نمی زنند ، بلکه خودش را گرفته و مهار میکننذد ؟

      6) ای ایرانی آیا میدانی راه کج ما را به راههای کجار می رساند ؟
      ادامه ...
      در تاریخ نوامبر 17‏ و ساعت 09:10 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد · 3‏ نفردر حال بارگذاری...
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow
      ./
      مگر قراردادي که براي خنداندن جهانيان به ايران و ايراني امضا کرده اند مادام العمر است؟!!!!!!!!
      نکند زمان امضاي همين قراردادهم، خرد و شرف را پيش فروش کرده اند؟!!
      آخر کجاي دنيا ديده ايد ، گله اي از حيوانات درنده به قبائل و جوامع انساني حمله... کند ، و با نق و نوق ، فحاشي ، تکرار واضحات و يا مسخره کردن، دست از سر آن مردم بردا...رد وبروند. ؟ شعور و شرافت مهمترين و اصلي ترين خصوصياتي است که انسان را از حيوانات متمايز ميکند
      http://www.facebook.com/photo.php?fbid=455104637967&set=a.336611267967.149376.278192207967ادامه ...
      در تاریخ نوامبر 17‏ و ساعت 09:24 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری...
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow
      ,./
      "عصر تحجر" يعني دوره اي که در اون آدمها از آدميت فقط يک روکش را همراه دارند و از بسياري از خصايص اوليه انساني بي بهره اند . که البته اين دوره چند ساليست آغار شده و در کشور ما در يک سالاخير بيش از پيش نم...ايان شده .مثلا عليرغم اينکه تق...ربا همه ايرانيان آئين يکتا پرستي را دارند . اما همه چيز و همه کس را مي پرستند الا خود خدا .........خدا رو هم مسخره کرديم با اين توحيدمون... , ولي بتده تمام تلاشم را براي جبران خسارتي که حيوانات آزاديخواه به ميهنم زدند ، خواهم نمود .
      ادامه ...
      در تاریخ نوامبر 17‏ و ساعت 09:45 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری...
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow
      ./
      آزادي بيان لايق جامعه ايست که اهالي قلم و هنر و سياست و سایر موضوعات جاامعه در آن فرق ميان بيان کردن ،، زوزه کشيدن و پارس کردن را بدانند. زيرا اصرار بر دو مورد آخر ، اولي را هم فنا ميکند.. زبان همانند حيوان درنده اي است که اگر آزاد گ...ذا...رده شود زخم مي زند و مجروح مي کند و مصيبت به بار مي آورد. لقمان ميگفت : زبان را بهترين و بدترين عضو معرفي کرده است و در احاديث وارد شده است که خير و شر انسان بسته به خير و شر زبان است و بقيه اعضا با زبان خويش از زبان مي خواهند که مايه سعادت آنها را فراهم کند نه شقاوت آنها را.
      Dont try for your unreasonable think s any more .. and come back to the right ..
      http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=160750920616498&id=278192207967ادامه ...
      در تاریخ نوامبر 17‏ و ساعت 09:48 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد
    • Meek Daughter ایران کشوری با قومیت های مختلف و با دین های مختلف است.شرط اول دموکراسی ابنست که هر فرد در بیان عقاید خود آزاد باشد.چه یهودی چه مسیحی چه زرتشتی چه بهایی و ..........صرف پایبند بودن به یک دین خاص نباید باعث شود ما در مقابل عقاید افراد واکنش نشان بدهیم.
      در تاریخ نوامبر 17‏ و ساعت 10:00 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow ./
      ما به عقیذده کسی کاری نداشته و نداریم . ابن لا قیدان بی خاصیت هستتد که با بهانه قرار دادن عقابد دیگران، سعی بر کمان کردن رذالت ئو بی عرضگی خود دارند. و این از بی غیرتی صاخبان عقابد است که اینها اینگونه جولان میدهند .
      در تاریخ نوامبر 17‏ و ساعت 10:03 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد · 3‏ نفردر حال بارگذاری...
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow
      ./
      تف به شرف نداشته همه بی شرفان داخلی و خارجی که به نیت رسیدن به منافع و نقاصد شخصی و جبران عقده های پیشین که آن هم ناشی از بی عرضگی آنان بوده و هست ، خواسته و ناخواسته ، این آتشکده را هم میزنند و و با کمال بی شرمی اسم مبارز هم بر روی خود م...یگذارند .

      فراموش نكنيم بهشت را ...........

      نه به بهانه ........

      نه به بیانیه ......

      نه به کاسه لیسیه ....

      نه به زق و زوق تامه ...

      نه به واضحاتنامه ....

      نه له جانماز نامه

      نه به ایلبا نامه

      نه به شارلاتان نامه

      نه له چالوادار نامه

      نه به مرده شور نامه

      نه به کیکابوسنامه

      نه به مرگ موش نامه

      نه به توبه نامه

      نه به قطع نامه

      نه به پایان نامه

      ....................

      بلکه ،،،، فقط و فقط.......

      به یهــــــــــــا دهند

      و بهای آزادی و آزادگی انسانیت است

      و ملاک انسانیت.....

      داشتن شرافت ، شعور و عزت نفس است .

      شعور و شرافت مهمترين و اصلي ترين خصوصياتي است که انسان را از حيوانات متمايز ميکند.

      شرم بر سیه رویان، پست فطرت که روحشان زنگار بسته .

      بیایید ایران را با دستان خودمان نابود نکنیم.

      پاينده و جاويد ايران
      Marshal. Rainbow
      ادامه ...
      در تاریخ نوامبر 17‏ و ساعت 10:12 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد · 2‏ نفرNuri Mirjavadi‏ و Atoos Irani‏ از این خوششان آمده.
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow
      ./
      برای داشتن میهنی آزاد ،کسی مجبور به میهنپرستی ، ایثارگری ، رشادت، جسارت،پیروی،رهیری ،دین پرستی و حتی یکتا پرستی نبوده و نیست . اما همه و همه مجــبور هستند به شعور دیگران اهانت نکنند و در واکنش به توهین به شعورشان بی تفاوت نباشند. در غ...یر اینصورت محـــــکوم به تحمل عواقب زودرس و دیررسی هستندکه ناشی از قوانین مطلق طبیعی است نه هیچ دین و شریعت الهی . پیشرفت کشورهای مدرنی مثل آلمان ، دانمارک ، سوئیس ، نروژ و ... ناشی از پایبندی مردمشان به همین اصل به ظاهر ساده است.
      ادامه ...
      در تاریخ نوامبر 18‏ و ساعت 12:59 قبل از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد · 2‏ نفردر حال بارگذاری...
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow ./
      اراده‌ي ما گنجي‌هائي بي‌پايان در سينه خود دارد و هر كس كه معني زندگاني و سعادت حقيقي را مي‌خواهد درك كند بايد از آن گنج‌ها استفاده كند ژان فيلو
      در تاریخ نوامبر 18‏ و ساعت 01:55 قبل از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری...
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow ./
      Jahangir Zadeh , Abtin آبتین Bahram بهرام@
      Dont forget this one
      دموکراسی در سایه شعور و اراده ملی
      http://www.facebook.com/video/video.php?v=118621544869443
      در تاریخ نوامبر 18‏ و ساعت 03:10 قبل از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow
      ./
      Abtin آبتین Bahram بهرام @
      این سوال اینجا از شما پرسیده است ، چرا رفته اید و مثل موجوداتی بهغیر انسان ، در پشت سرمان گرافه گویی کرده اید؟ برو کمی مطالعه کن و مثل . با این سنو سیسل دبگر این اعمال وقیح را مرتکت نشو

      لطــــــــــــــفا... زوذتر جواب مرا بدهیبد .

      صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow
      ./
      Abtin آبتین Bahram بهرام@
      1)ای ایرانی آیا میدانی ،هنوز نود و هشت درصد مردم ایران مسلمان هستند ؟

      2) ای ایزانی آیا میدانی ، درون کعبه چیست ؟ . راز مقدس بودن آن چه چیزیست که امروزه با پیشرفت علوم و تکنولوزی اثبات گشته است ؟
      ...
      3) ای ایرانی آیا میدانی که همواره اگر ملتی به بی غیرتی و بی عرضگی دچار شوند ، می آیند و تارو مارشان میکنند ؟

      4) ای ایرانی آیا میدانی که همواره در طول تاریخ تازیانی بوده و هستند که بسیار بسیار باشرفتر ، انسانتر و فرهیخته تر از من و توی ایرانی هستیم که فقط لاف داشتن تهمدن کهن را میزنیم و در عرصه عمل ، عفقب افتاده تر از انسانهای عصر حجر هستیم ؟

      5)ای ایرانی آیا میدانی یعضی تهی مغزان پر مدعا ، پارا در رذالت فراتر گذارده و این شهیدان جنگ هشت ساله را متهم به همدستی با حاکمان فعلی جمهوری اسلامی میکنند. یکی نیست به این موجودات انسان نما تفهیم نماید که آخر آقا یا خانم <span>"یابــــــو علفی "</span> اینها هم اگر مانند او دنبال متافع دنیوی بودند ، که ذر روزگاز ی که همه مدعیان مردانگی ،فوج فوج از کشور فرار میکردند ، دست از همه چیز حود نمی کشیبدند و خود را سپر بلای کیانی نمی کردند که امروز با کمال بی شرمی در خال توهین به بازماندگان این غیور مردان وبه تاراج دادن ثمره خونشان هستند. و توی ابله هم با اعمالت آتش بیار این معرکه شده ای . "

      6) ای ایرانی آیا میدانیب اگر خر فرمانبری نکرد و جفنک پرتاب کرد ، پالان آن را نمی زنند ، بلکه خودش را گرفته و مهار میکننذد ؟

      6) ای ایرانی آیا میدانی راه کج ما را به راههای کجار می رساند ؟
      ادامه ...
      در تاریخ نوامبر 19‏ و ساعت 08:45 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow
      ./
      ما خر نیستیم . وای کسانیکه مارا خر تصور میکنند ؛ سرامجام خوشی در انتظارشان نیست.

      Abtin آبتین Bahram بهرام هم میهنان بی میهنم: آیا میدانید در یک چنین روزی 16 نوامبر 636 میلادی نبرد
      قادسيه ميان اعراب تازی سامی نژاد ( مسلمان) با همکاری رو...میان (اروپائیان)
      با خیانت سرداری آزمند ایرانی به نام سلمان پارسی ( روزبه یا مایا ) با
      آریاییان ( ايرانیان) آغاز شد و تا نيمروز 19 نوامبر بطول انجاميد.....
      سه‌شنبه، 02:23 ب‌ظ · پسنديدمخوشم نیامد · ديدگاه · نمایش (2) بازخوردپنهان‌کردن بازخورد (2) · دیدن دوستی

      Shahla Zadeh
      سپاس جناب بهرام از یاد آوری این روز
      روزهای درد و سوگواری ایرانیان جا بجا شده ،براستی که این ۳ روز را باید به سوگ نشست ،نه روز مرگ علی و حسن و حسین را ،اتحاد و اعتماد ما به یکدیگر ،شاید تنها روزنه امید برای رهایی از طاعون ۱۴۰۰ ساله ای که گری...بان مردم و کشور ما را گرفته، باشد .ادامه ...
      چهارشنبه، 07:30 ب‌ظ · پسنديدمخوشم نیام

      Abtin آبتین Bahram بهرام درود بر شما مرد بزرگ : مردم ما شوربختانه به دلیل حجمه های همه جانبه به وبژه آموزش های دروغین چیستی خویش از سوی دشمنان تازی وش سرزمینمان ، به نوعی بری از هویت حقیفی خویش گردیده اند هم اکنون بر من و شما تکلیف است تا با روشنگری حقایق پیرامون را به همگان گوش زد بنمایم"" تنها راه نجات سر زمینمان بستر سازی فروغ دانش و شناخت دشمنان راستین خویش است
      چهارشنبه، 08:57 ب‌ظ · پسنديدم
      ادامه ...
      در تاریخ نوامبر 19‏ و ساعت 08:47 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow
      ./

      4) ای ایرانی آیا میدانی که همواره در طول تاریخ تازیانی بوده و هستند که بسیار بسیار باشرفتر ، انسانتر و فرهیخته تر از من و توی ایرانی هستیم که فقط لاف داشتن تهمدن کهن را میزنیم و در عرصه عمل ، عفقب افتاده تر از انسانهای عصر حجر هستیم ؟

      5) ا...ی ایرانی آیا میدانیب اگر خر فرمانبری نکرد و جفنک پرتاب کرد ، پالان آن را نمی زنند ، بلکه خودش را گرفته و مهار میکننذد ؟

      6) ای ایرانی آیا میدانی راه کج ما را به رجاهای بدنر می رساند

      ای ایرانی آیا نو اصلا فرق میدانم و میپندارم را میدانی ؟
      ادامه ...
      در تاریخ نوامبر 19‏ و ساعت 08:49 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد
    • صفحهٔ رنگین کمان ایران Iran Rainbow ./
      خلاصه احتیاط کنید بهتر است. چون دیگر فرصتی برای بیل و بیل کشی های سر جالیز باقی نمانده .
      در تاریخ نوامبر 19‏ و ساعت 08:56 بعد از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد
    • Elham Asa سر تعظیم فرود می اوریم در مقابل مردانگی
      در تاریخ نوامبر 24‏ و ساعت 01:40 قبل از ظهر‏ · پسنديدمخوشم نیامد · 1 نفردر حال بارگذاری... ·
  • دیدگاه خود را بنویسید
Show people this

۱ نظر:

  1. Hich IRANi Mosalmaano Hich Mosalmaani IRANi nist...
    Paayandeh Farro Farhange Jahaangire Shaahanshaahie IRAN o Aazaadegaan

    پاسخحذف