۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

دل نگو آتیش بگو بلا بگو - حمیــــــرا

<
 
دل دیوونه ی من هنوز در اشتباه
اگر چه مهربونه ولی غرق گناه
دل من با دو چشمام همیشه در تماسه
تا چشمم میپسنده دلم در التماسه
آخ دلم در التماسه
دل نگو آتیش بگو بلا بگو
مردم آزار درد بی دوا بگو
دل نگو شیطون بی پروا بگو
دشمن جونه دل بی حیا بگو
دل در اشتباهم به من بیداری میده
خودش آروم نداره به چشمام زاری میده
بلای هر دل من رفیق نیمه راه
منو نشونده کنجی خودش اما تو راه
آخ خودش اما تو راه
دل نگو آتیش بگو بلا بگو
مردم آزار درد بی دوا بگو
دل نگو شیطون بی پروا بگو
دشمن جونه دل بی حیا بگو
یه روز لبریزه از شوق یه روز پر درد و رنجه
یه روز گرم از محبت یه روز غمگین و سرده
نمیدونم چی میخواد که دائم در کمینه
منو بیچاره کرده گناهشم همینه
به ظاهر سر به زیره با مردم مهربونه
ولی تو سینه ی من اون آتیش می سوزونه
دل دیوونه ی من هنوز در اشتباه
اگر چه مهربونه ولی غرق گناه
دل من با دو چشمام همیشه در تماسه
تا چشمم میپسنده دلم در التماسه
آخ دلم در التماسه
دل نگو آتیش بگو بلا بگو
مردم آزار درد بی دوا بگو
دل نگو شیطون بی پروا بگو
دشمن جونه دل بی حیا بگو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر