۱۳۹۰ شهریور ۷, دوشنبه

(به سلامتی) دستمال مرطوب آلوده به مواد مخدر وارد ايران شد- خانـمتـرها بیشتر مواظب باشند!

یک متخصص علوم رفتاری و آسیب شناس اجتماعی از ورود مواد مخدر جدید در شکل دستمال مرطوب با نام "السیمن" به بازار خبر داد و گفت: این دستمال مخدر از راه خون جذب بدن شده و توهم کاذب ایجاد می کند.
دکتر مجید ابهری افزود: اخیرا با توجه به اینکه انواع مواد مخدر روانگردان صنعتی توسط نیروهای انتظامی و نهادهای مربوطه شناسایی شده و در جهت مقابله با آنها اقدامات موثر به عمل آمده است به همین دلیل این بار ناتوی فرهنگی که به قصد نفوذ در بین جوانان و ایجاد انحراف فکری و اعتیاد در آنها از هیچ سرمایه گذار و برنامه ریزی خودداری نمی کند مواد مخدر روانگردان را با نامهای جدید وارد بازار کرده است. این متخصص علوم رفتاری و آسیب شناس اجتماعی تاکید کرد: در حالی که اساس و پایه این مواد جدید همان شیشه و مواد آمفتامینی است که فقط نام و شکل آن عوض شده است.
وی به نامهای این مواد مخدر جدید اشاره کرد و گفت: از جمله این نامها موی سرخ پوست، آجر، جرس، نیلوفرانه، افلاطون و مریخ است. ابهری با اشاره به اینکه مافیای مواد مخدر با نامهای کاذب جدید هدفهای شوم خود را دنبال می کند، افزود: این مافیا مواد مخدر جدید از جمله دستمالهای مرطوب مخدر را برای مرطوب نگه داشتن و لطافت پوست در پوشش لوازم بهداشتی وارد بازار کردند که نام این دستمال مخدر "السیمن" است.
به گفته وی ، استفاده از این نوع دستمالها بین دختران جوان رواج بیشتری داشته و از راه خون جذب بدن شده و توهم کاذب ایجاد می کند. این استاد دانشگاه به جوانان توصیه کرد که فریب نامهای مختلف مواد مخدر را نخورند چرا که مواد جدید از همان مواد مرگ آور قدیمی تهیه می شوند و نباید حتی از سوی کنجکاوی و ساده لوحی به طرف اینگونه مواد رفت.

دستمال های مرطوب وحشتناک
http://www.printashco.com/images/food/4.jpg
دختر دانشجو وقتی زن ناشناسی ادعا کرد برای از بین بردن جوش و لک صورتش دستمال‌های معجزه‌گری را می‌تواند به وی بدهد خیلی زود اغفال شد.

وطن امروز: دستمال‌های مرطوب که قرار بود پوست چهره دختر جوانی را زیباتر کند وی را به دام اعتیادی مرموز گرفتار کرد.

این دختر دانشجو وقتی زن ناشناسی ادعا کرد برای از بین بردن جوش و لک صورتش دستمال‌های معجزه‌گری را می‌تواند به وی بدهد خیلی زود اغفال شد.

چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب تهران ماجرای عجیبی را پیش روی پلیس قرار داد که تازگی داشت. دختر 21 ساله در تحقیقات گفت: «می‌خواستم به دانشگاه بروم که سوار اتوبوس شدم. زن جوانی که در صندلی کناری‌ام نشسته بود خیلی باکلاس و شیک به نظر می‌رسید، دیدم که به صورتم خیره شده است تا اینکه لبخندی زد و سرصحبت را باز کرد. وقتی شنیدم که با یک پزشک پوست آشناست و دستمال مرطوبی سراغ دارد که باعث از بین رفتن لک و جوش صورتم می‌شود خوشحال شدم. می‌گفت دستمال‌ها بی‌خطر هستند و هر شب باید آن را روی صورتم بگذارم تا پوستم ترمیم شود. «فریماه» همان لحظه یک سری دستمال مرطوب به من داد و خواست شماره موبایلش را داشته باشم و اگر دستمال‌ها تاثیر خوبی روی صورتم گذاشتند با وی تماس بگیرم تا سفارش بدهد از اروپا برایم بیاورند. همان شب دستمال مرطوب را روی صورتم گذاشتم. حس خوبی به من دست داد. از آن به بعد هر شب این کار را می‌کردم. یک هفته نشده بود که با فریماه تماس گرفتم و بسته جدیدی از دستمال‌ها را سفارش دادم. همدیگر را دیدیم و او با گرفتن 20 هزار تومان دستمال‌ها را به من فروخت».

دختر دانشجو افزود: «هر شب مرتب دستمال‌ها را استفاده می‌کردم و اگر آنها را به صورتم نمی‌گذاشتم نمی‌توانستم بخوابم و نیمه‌های شب از خواب می‌پریدم. اصلا تصور نمی‌کردم که معتاد دستمال‌ها شده‌ام. رفته رفته وقتی از دستمال‌ها استفاده نمی‌کردم خمار و خواب‌آلود می‌شدم. خواهرم که از نزدیک شرایط من را دنبال می‌کرد ترسیده بود، طوری حرف می‌زد که انگار مطمئن است من مواد مصرف می‌کنم اما نمی‌پذیرفتم. هر بار با فریماه تماس می‌گرفتم قیمت دستمال‌ها را چندین برابر بالا می‌برد. سومین بار بود که 100 هزار تومان خواست، ناچار بودم بپردازم. هر هفته وقتی با فریماه تماس می‌گرفتم چون می‌دانست وابستگی شدیدی به دستمال‌ها دارم قیمت را بالاتر می‌برد. خواهرم که بیشتر متوجه رفتارها و بی‌تابی‌های من شده بود خانواده را در جریان قرار داد. اصرار داشتند آزمایش بدهم. من تصور نمی‌کردم چنين جواب عجیبی بشنوم، به خاطر همین پذیرفتم و آزمایش دادم. نتیجه باورنکردنی بود.

http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-5/drugs_girls_04.jpg
در خون من یک نوع ماده مخدر به نام «ال‌سی‌من» وجود داشت که از راه پوست و دستمال‌های مرطوب من را معتاد کرده بود. وقتی با فریماه تماس گرفتم و شنید می‌دانم چه بلایی بر سر من آورده است تماس را قطع کرد و از آن به بعد گوشی‌اش خاموش است. من از این زن که می‌تواند دخترهای دیگر را نیز فریب دهد، شکایت دارم». ماموران با شنیدن ادعاهای دختر دانشجو به بررسی‌های تخصصی دست زدند و پی بردند «ال‌سی‌من» یک نوع ماده مخدر سوییسی بوده و از طریق اروپا وارد ایران شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر