۱۳۹۰ دی ۷, چهارشنبه

مدارا با بلاهت همرزمان=>اوج خریت در مبارزه



هشدار به همه هم میهنانی که صرف نظر از سن و سال ، جنسيت و اعتقادات سياسي و مذهبيشان، هريک تحت عنوان ميهنپرست، آزادي خواه ،روشنفکرديني و غير ديني، مدافع حقوق بشر ، فعال سياسي- اجتماعي ، موئلف، هنرمند ،وکيل مدافع ، روانپزشک ،روانشناس ،جامعه شناس ، کنشگر اجتماعي، وبلاگنويس ، روزنامه نگار،کاربر شبکه هاي اجتماعي مختلف مثل فيس بوک، خبرنگار ، مجري برنامه هاي مختلف راديو - تلوزيوني، روزنامه نگار و. .... هر عنوان ديگري که از قلم افتاده است ، کتبا يا شفاها ادعاهايي را در زمينه مبارزه با ظلم و استبداد و مطالبه حقوق بشر و دموکراسي ، مطرح نموده و حتي در مواردي ، پا را فراتر نهاده و در جايگاه يک واعظ و نصيحت کننده، سطح شعور و غيرت ساير ايرانيان را مورد نقد قرار داده و فضايلي را هم ، اظـــهار نموده اند. اما متاسفانه خودشان عليرغم تحصيلات عاليه و عليرغم تالبيفات و سخنراني هاي فراوانشان ، معمولا کنترلي بر رروي امیال و خواسته های سرکش خودشان ندارند . و در مواقع حساس که عيار انسانها ، خود را به وضوح نشان ميدهد ،چنان برخوردهايي از خود نشان ميدهند که گويي ، هيچ بويي از شعور و شرافت انساني نبرده اند و يا اگر چنین بویی را استشمام کرده اند، گرفتار انواع عقده ها و کمبودهای شخصیتی و یا بيماري هاي روحي - رواني هستنند که باعث شده، ساليان درازي را در توهم مبارزه برای آزادی ایران ،تحت کنترل و هدايت اهريمن و مشغول بردگي و پادوئي براي استعمار و استبداد، بوده باشند.
متاسفانه بسیاری از ایرانیان ، علیرغم ادعای آنچنانی که در خصوص حقوق بشر و دموکراسی دارند ، رفتارشان گویای این حقیقت است که عملا باور خود را در خصوص داشتن موجودیتی به نام انسان، و هویتی به نام ایرانی از دست داده اند ، و با بهانه قرار دادن رفتار سایرین ، رفتار غیر انسانی و شرم آور خود را توجیح مینمایند. ایشان این را هم مدح نظر داشته باشند ، تا زمانیکه در چنین کویر باوری ، به دنبال تحقق آن ادعاها هستند، نه تنها راه به جایی نمیبرند ، بلکه فقط موجب سلب آسایش و تضییع حقوق سایر همنوعان خود میشوند . بنده معلم اخلاق نیستم. اما این را میفهمم که این عملکرد ایشان ، خودش به نوعی یک رفتاری ضد بشری و تبهکارانه است .
با توجه به تکنیکها و تاکتیکهای مبارزاتی ، انسان یا باید احمق باشد ، یا خوردی - بردی از کسی داشته باشد که بخواهد ، در مورد رفتار ابلهانه همرزمان خودش ، چشم پوشی کند و به سمت سپاه دشمن ، هجوم ببرد . تا در میانه میدان ، از عقب و جلو ،توسط نیروی دشمن و نیروهای خودی، قیچی شود و از بین برود . لذا ، از این به بعد ، با هیچ مبارزی که به بهانه ای بخواهد گوسفند وار عمل کند ، مدارا نخواهم کرد ، و به نحوی سزاوار ، از خجالتش در خواهم آمد. حتی اگر آن مبارز پدر خودم باشد.

روشنفکر ايراني ،بس کن لاف دانايي
حق بشر نيابي، بدين رسم حيواني
پاينده و جاويد ايران
خاک پاي همه سربازان راستين و آزاديخواهان فهيم ايرانزمين
Marshal.Rainbow
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر