۱۳۹۱ فروردین ۱۱, جمعه

اي ايران تا جهان باشد نام تو ماند جاودان

< اي ايران تا نفس دارم عهد ديرين را نشکنم
 اي ميهن من به پاي تو جان شيرين را افکنم
خونين پر کبوتران بر بام تو پر کشان
اي در سايه ات امان آه اي لاله زار من
اي طوفان سرشت توشادم با بهشت تو
چون با سرنوشت تو مي ماند تبار من
در دلها جوانه اي بر لبها ترانه اي
شوري عاشقانه اي نقشي جاودانه اي
اي درياي بي کراندر جانم فرو بريز
از مستي پياله اي از هستي نشانه اي
اي ايران تا جهان باشد نام تو ماند جاودان
اي ميهن تا درخشيدي روشن از مهرت آسمان
از مستي پياله اي از هستي نشانه اي
اي ايران تا نفس باشد ياد تو ماند جاودان اي ايران تا درخشيدي روشن شود آسمان
شادم در آغوش تو اي خاک آسماني دلتنگم با اندوهت داد از غم نهاني
از خاکت بر مي خيزم چون لاله هاي عاشق
با مهرت مي پيوندم اي مهد مهرباني
اي ايران تا نفس دارم عهد ديرين را نشکنم اي ميهن من به پاي تو جان شيرين را افکنم
جاودان ايران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر