۱۳۹۱ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

دانلود فیلم Cop Land "سرزمین پلیس"( شرح احوال ایـــران امروز)


دانلود فیلم Cop Land

«Cop Land» یا «سرزمین پلیس» دومین ساخته‌ی جیمز مانگولد پس از «سنگین» (1995) است. هرچند فیلم با ضعف‌های بسیاری دست به گریبان است اما پس از اكران عمومی‌اش نوید ظهور یك كارگردان درونگرا را می‌داد، چیزی كه به حقیقت پیوست اما نه آن‌چنان كه باید و شاید و در فیلم‌های بعدی‌اش هم نمود پیدا كرد، ولی هیچ‌گاه یك كارگردان تمام‌عیار به حساب نیامد، او كه درس خوانده‌ی كلاس‌های میلوش فورمن بود و همیشه خود را وامدار فورمن می‌دانست، اما هیچ گاه به موفقیت استادش نرسید.
داستان فیلم «سرزمین پلیس» درباره‌ی كلانتر منطقه‌ی گریسون، ایالت نیوجرسی است. منطقه‌ای زیبا كه محل زندگی بسیاری از مأموران اداره‌ی مركزی پلیس است و به همین خاطر به «شهرك پلیس» یا «سرزمین پلیس» مشهور شده، «فردی» كلانتر كه شخصیتی آرام، منزوی، كمی افسرده و مهربان دارد، به خاطر مشكل شنوایی كه در حین نجات یك دختر برایش پیش آمده، هیچ گاه در آزمون‌های اداره‌ی پلیس قبول نشده، اما به خاطر حسن خلق‌اش سال‌هاست كه او را به‌عنوان كلانتر منطقه‌ی گریسون انتخاب كرده‌اند؛ در بررسی یكی از پرونده‌ها «فردی» ناخواسته درگیر ماجراهایی می‌شود كه مربوط به «ری»، پلیس فاسدی است كه دست به هرگونه خلافی می‌زند، كه در آخر هم موفق به شكست «ری» می‌گردد.

مانگولد در «سرزمین پلیس» برای این‌كه شاخصه‌های یك اثر متفاوت و درونگرا را داشته باشد، دست به هر كاری می‌زند. سیلوستر استالونه‌ی عضلانی را از نمایش عضلات برهنه‌اش بازمی‌دارد و او را 40 پوند چاق می‌كند. دنیرو را عملاً تا حد یك بازیگر معمولی پایین می‌آورد، ری لیوتا را در نقش‌اش گم می‌كند، هاروی كیتل را نه باهوش و نه خنگ نشان می‌دهد و حتی حاضر می‌شود بعضی از صحنه‌های فیلم را پس از ساخت بازسازی كند. فیلم سعی زیادی برای نشان دادن سیر خودشناسی استالونه دارد، اما هر بار در هر صحنه ناخواسته به بن‌بست می‌رسد. فیلم‌نامه‌ی فیلم انسجام لازم را ندارد تا شخصیت‌هایی جذاب و البته باورپذیر را به فیلم تقدیم كند و شخصیت «فردی» كه باید بسیار تماشاگرپسند باشد تا حد یك نقش مكمل پایین می‌آید. دیگر نقیصه‌ی كار، بازی بزرگانی است كه خوش نمی‌درخشند و به غیر از استالونه كه هرچند دیگر عضلاتش را به رخ بیننده نمی‌كشاند و كمی موفق‌تر از دیگران ظاهر می‌شود، بقیه در یك لایه‌ی مبهم فرو رفته‌اند. بدون شك داشتن یك‌چنین تیم بازیگری آرزوی هر كارگردانی است، اما مانگولد یا قدر این تیم را نمی‌داند و یا این‌كه چون در زمان این كار تازه كار بوده، خجالت می‌كشیده كه از بازیگران‌اش بازی بخواهد.
البته در این فیلم صحنه‌هایی هم از اشكالات كارگردانی، مثل شكستن خط فرضی، اشتباه در كات‌ها و... می‌توان دست‌چین كرد ولی می‌توان این را به حساب تازه‌كاری مانگولد گذاشت. دیگر عوامل فیلم هم هیچ درخشش خاصی ندارد و تنها گاهی اوقات موسیقی است كه به كمك فیلم می‌آید، كه آن هم آن‌قدر حضورش كمرنگ است كه بعضی اوقات اصلاً شنیده نمی‌شود.


::: دانلود فیلم ۱۹۹۷ Cop Land با کیفیت BluRay 720p ، لینک مستقیم :::


ژانر: جنایی ، درام ، هیجانی
سال انتشار: ۱۹۹۷
حجم: ۵۰۰ مگابایت
کیفیت: BluRay 720p | بسیار عالی
اسکرین شات : دارد
زیرنویس فارسی : دارد
لینک IMDB
خلاصه داستان : داستان فیلم «سرزمین پلیس» درباره‌ی کلانتر منطقه‌ی گریسون، ایالت نیوجرسی است. منطقه‌ای زیبا که محل زندگی بسیاری از مأموران اداره‌ی مرکزی پلیس است و به همین خاطر به «شهرک پلیس» یا «سرزمین پلیس» مشهور شده، کلانتر که شخصیتی آرام، منزوی، افسرده و مهربان دارد، به خاطر مشکل شنوایی که در حین نجات یک دختر برایش پیش آمده، هیچ گاه در آزمون‌های اداره‌ی پلیس قبول نشده، اما به خاطر حسن خلق‌اش سال‌هاست که او را به ‌عنوان کلانتر منطقه‌ی گریسون انتخاب کرده‌اند؛ در بررسی یکی از پرونده‌ها او ناخواسته درگیر ماجراهایی می‌شود که مربوط به پلیس فاسدی است که …


لینک دانلود : لینک مستقیم             لینک کمکی لینک کمکی دوم

حجم : 500 مگابایت
دانلود زیرنویس                                      مشاهده تصاویر


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر