۱۳۹۱ مرداد ۱۴, شنبه

دانلود فیلم The Last of the Mohicans (1992) با زیرنویس فارسی



امریکا، سال 1757. هنگام مبارزه ی قدرت میان انگلستان و فرانسه، «هاک آی» (دی لوییس) و پدر و برادرش که آخرین بازماندگان قبیله ی خود هستند، سعی می کنند به دفاع از مستعمره نشینان قربانی این درگیری ها بپردازند. «هاک آی» و برادرش دل به دختران سرهنگی انگلیسی می بازند و برای نجات آن دو از چنگ بومیان انتقام جوی قبیله ای دیگر، خود را به آب و آتش می زنند ......

 
همیشه ، جاه طلبی ها و تمانیتخواهی های عده ای بی وجــــــــدان، موجب بروز اختلافات قومی - قبیله ای - مذهبی در میان ملتها ، و کشت و کشتار ناجوانمردانه ایشان به دست یکدیگر میبشود .
آنجاست که از یک سو، عزت نفس و جوانمردی در عصری پر از آشوب و فرصت طلبی،،،، نماد شکـــــوه و عظمت میشود و از سوی دیگر، کشت و کشتار وحشیانه انسانها و لگدمال شدن ارزشهای اخلاقی، توحش را با تمدن جایگزین کرده و مردم بیچاره را تا چندین نسل گرفتار دورهای باطل میکند. آری همه این بدبختی ها که بشریت را از پای در آورده ، ناشی از رذالت عده ای نانجیب و فرصت طلب است ، که جهانیان از روی حمافت و حقارت، آنها را نجیب زاده و عالیجناب مینامند.



 







IMDB

نــام فــيلم : The Last of the Mohicans

محصــول ســال : 1992

کــارگــردان :Michael Mann

بازيگران : Daniel Day-Lewis, Madeleine Stowe and Russell Means

ژانــر : اکشن | ماجراجویی | رمانتیک

امتيــاز : 7.7/10




نکات حاشيه اي:
براساس داستانی نوشته ی فنیمور کوپر که پیش از این در 1920 (موریس تورنور) و 1936 (جرج ب.سایتس) نیز از آن اقتباس شده بود. فیلم مان روایتی تأثیر گذار از دشواری عزت نفس و جوانمردی در عصری پر از آشوب و فرصت طلبی و نمونه ای نادر از خلق موفق فضای حماسه و القای بدویت گذشته در سینمای امروز است. موسیقی ترور جونز و رندی ایدلمن شکوه و حسرت را به زیبایی به هم می آمیزد.







** دانلــود فـــيلم The Last of the Mohicans با کيفتــــــ 720p + حجم 600 مگابايت+ زيـــرنويس پــــارسي +دانلود براي (vip) **





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر