۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۴, شنبه

عکسها و فیلمهای دیدنی از خزندگان ناشناخته ( چهره واقعی انسان نماهایی که فکر میکنند آدمهایی روشنفکر هستند )

خزندگان ناشناخته که تنها به برکت تکنولوژی  قرن بيست و يکم شناسایی و معرفی شده اند در حقیقت چهره پنهانی و پشت پرده  ،کساني هستند که  دائما ادعاي خردمندي  ميکنند و اعمال مضحک و احمقانه آشکاري  که هر خري را نيز به خنده  وا ميدارد و رذالتها و بي غيرتهايي  که مقام و جايگاه خوک را شريفتر  ميکند منکر ميشوند.  هر مکان و زماني هم که لای منگنه گیر کنند مغلطه های عوام فریبانه شان راهگشا نباشد و  خلاصه مجالي براي انکار بلاهتشان نيابند با کمال متانت و با خيالي آسوده ، ضمن پرتاب تعدادي جفتک  ( تهمت و ناسزا + بلاک )به عنوان آخرين دفاع از هويت پوشالي خود،هم پيمان  جماعتي ميشوند که مدت زمانی پیشتر از آنان، فارغ التحصیل و نائل به کمربند نوکری   آن هم از نوع بي جيره مواجب اهريمن (استعمار واستبداد)شده انــــــــد.
بــلــــــــــــــــه همان  انسان نماهای پست فطرت و فرومایه که فکر میکنند(پندار باطل) آدم هستند و دم از روشنفکری میزنند و با کمال بی شرمی مدعی حقوق بشر هم میشوند. همین موجودات کریه ا لسیرت ( یعضا خوش سیما و ساسی مانکن ) و زبان نفهم باعث میشوند عده ای فرصت طلب به نام دین و شریعت و هر عنوان من در آوردی دیگر زندگی را برای همه اعضای جامعه تبدیل به جهنم کنند. . زیرا تا زمانیکه امثال چنین موجودات ناشناخته ای که ضمن پشت کردن به حق و حقیقت ، فریاد حق طلبی سر میدهند و ادعای مخالفت  با حاکمان خود را دارند، حاکمان جنایتکار نه تنها هیچ مانعی  را برای انجام جنایتهایشان حس نمیکنند بلکه تشویق به گسترش و توسعه آن نیز میشوند.  
عــــــرض انسانها تنها در مواقعی خود را نشان میدهد که میخواهند با حقایق انکار ناپذیر روبرو شوند و یا احیانا کسی را با حقایق روبرو کنند . یعضی ها علیرغم طول عمر طولانی و بی ثمری که دارند هرضشان حتی به نازکی مو یا همان خس و خاشاک هم نیست و فقط مثل جیرحیرک، اعصاب آدم را خرد میکنند. متاسفانه از آنجا که جیر جیرک حیوانی بـــــــــــزدل است ، حتی نمیتواند پیش ذامپزشک برود و از مرض رذالتبار خود خلاص شود
.

عکسهای دیدنی از خزندگان ناشناخته


















































عکسهای دیدنی از خزندگان ناشناخته
















هشــــــــــــدار
مشاهده ویدئوهای زیرابدا به کسانیکه ازناراحتیهای روحی وروانی رنج میبرند توصیه نمیشود




ددد











هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر